Chiudi annunziu

Counterpoint Research hà publicatu u so rapportu annuale nantu à u mercatu europeu di smartphone. Mostra chì e vendite di l'annu passatu anu aumentatu di 2020% cumparatu cù 8. Questu hè incuragisce, ma u mercatu ùn hè ancu tornatu à i livelli pre-pandemici (a vendita in 2020 era 2019% più bassa chè in 14).

U più grande attore in u mercatu di i telefoni intelligenti europeu in 2021 era Samsung, cù e vendite chì anu aumentatu da 6% annu à l'annu è avà detene una parte di 32%. U giant coreanu era sopratuttu aiutatu da i so novi "puzzles" per questu risultatu Galaxy Z Fold3 è Z Flip3. Il se mit derrière lui Apple, chì hà vistu cresce a vendita di 25% annu à l'annu è avà hà una parte di 26%. Xiaomi hà finitu in u terzu postu cù una parte di 20%, chì rapprisenta una crescita annu di 50%.

Nantu à a prima classificazione "non-medaglia" era un altru fabricatore cinese Oppo, chì hà una quota di 8% è chì hà registratu una crescita di 94% annu à l'annu, u quintu postu era u predatore cinese Realme, chì "bite off" un 2. % di parte, mentre chì cresce da 162% annu à annu, è i primi sei di i più grandi pruduttori di smartphone in u vechju cuntinente hè chjusu cù una parte di l'1% di Vivo, chì hà vistu cresce a vendita di 207% annu - annu - u più di tutti.

Counterpoint Research crede chì quist'annu, u mercatu europeu di i telefoni intelligenti puderia sperimentà a cumpetizione "più dura" di sempre - i pruduttori stabiliti puderanu esse "inundati" da marche cum'è Honor, Motorola o Nokia, chì anu vistu un rivimentu recente.

U più lettu d'oghje

.