Chiudi annunziu

A longa relazione di Netflix cù Widevine DRM significa chì solu uni pochi di smartphones "certificati" ponu trasmette u cuntenutu in alta definizione di a piattaforma, vale à dì 720p è sopra. Avemu avà cunfirmatu quì chì e macchine equipate cù u chipset Exynos 2200 seranu ancu incluse in stu tipu di dispositivu, ma micca quelli cù u Snapdragon 8 Gen 1. 

Magazine Android Polizia scontru una nota a piè di pagina presente nantu à u situ di Netflix nantu à i chipsets compatibili. A lista include grandi nomi cum'è a serie Snapdragon 8xx di Qualcomm, parechji SoC MediaTek, è ancu uni pochi di chipset HiSilicon è UNISOC. Ci sò ancu chipsets Samsung, cumpresu u cuntruversu Exynos 990, l'Exynos 2100 un pocu più affidabile, è avà ancu l'Exynos 2200.

U più interessante hè chì u Snapdragon 8 Gen 1, chì hè statu dapoi un bellu pezzu, manca da a lista. Per d 'altra banda, a maiò parte di i dispositi dotati di stu chip ùn anu micca ancu ghjuntu à u mercatu fora di a Cina. È postu chì Netflix ùn hè micca ufficialmente dispunibule in Cina, ùn deve micca disturbà nimu tantu. Ebbè, almenu per avà, perchè cù l'arrivu di a serie Galaxy In S22, a situazione cambia. Almenu in u cuntinente americanu, sta linea superiore di Samsung serà distribuita cù a suluzione Qualcomm. 

Pudemu stà tranquillu, averemu l'Exynos 2200 è puderemu streaming cuntenutu Netflix senza restrizioni. Ma di sicuru, si pò suppone chì Netflix aghjunghje prestu supportu per u chip flagship di Qualcomm. Lista cumpleta di supportati Android dispusitivi è chipsets nantu à e pagine di supportu Netflix.

U più lettu d'oghje

.