Chiudi annunziu

Samsung hà furnitu a maiò parte di smartphones à u mercatu l'annu passatu è cusì mantene a pusizione di u più grande ghjucadore in questu campu. Avà hè ghjuntu à a luce chì hà ancu prusperu in un altru ramu impurtante di a so attività. Quessi sò semiconduttori.

Sicondu a cumpagnia analitica Counterpoint, l'annu passatu l'affari di i semiconduttori di Samsung hà pigliatu in 81,3 miliardi di dollari (pocu menu di 1,8 trilioni di corone), chì rapprisenta un aumentu annu di 30,5%. U mutore principale di a crescita era a vendita di chips di memoria DRAM è circuiti integrati logici, chì si trovanu in quasi ogni pezzu di l'elettronica. Inoltre, Samsung pruduce ancu chips mobile, chips per l'Internet di e cose, chips di bassa energia è altri.

L'annu passatu, Samsung hà superatu grandi nomi cum'è Intel, SK Hynix è Micron in questu segmentu, chì hà generatu $ 79 miliardi (circa CZK 1,7 trilioni), rispettivamente. 37,1 miliardi di dollari (circa 811 miliardi di corone), o 30 billion dollars (circa 656 billion CZK). U giant coreanu farà ancu più soldi da questu affari questu annu per via di una crescente carenza di ricordi DRAM causata da a chjusura di e so fabbriche in a cità chinesa di Xi'an.

Counterpoint predice chì e limitazioni di supply per a crisa di chip in corso cuntinueghjanu finu à a mità di questu annu, ma altri dicenu chì durà assai più. Samsung dice chì hà un pianu di fallback per travaglià intornu à u difettu. A dispunibilità di a serie ci deve dà una idea grossa di l'efficacità di stu pianu Galaxy S22.

U più lettu d'oghje

.