Chiudi annunziu

Cumpagnia Apple hè diventatu u capu di u mercatu di tablette ancu grazia à u fattu chì ùn manca a cumpetizione di i pruduttori di i prudutti cù u sistema Android. Malgradu a larga dispunibilità di pasticchi boni cum'è Samsung Galaxy Tab A8, a ghjente sempre gravita versu l'iPads. I dati ottenuti da IDC, chì hè impegnatu in a ricerca di u mercatu, cunfirmanu solu l'egemonia di a cumpagnia Apple sopra à a so cumpetizione. Ma Samsung ùn rinuncia micca. 

In Q4 2021, a cumpagnia hà furnitu Apple 17,5 milioni di tablette è hà guadagnatu una quota di mercatu di 38%. Hè calata da i 19,1 milioni di l'annu passatu, ma hè sempre un numeru abbastanza impressiunanti. In u sicondu postu hè Samsung cù 7,3 milioni di tablette è una quota di mercatu di 15,9%. Sò seguiti da Lenovo, Amazon è Huawei, chì anu vindutu 4,6 milioni, 3,6 milioni è 2,5 milioni di unità, rispettivamente. In generale, u numeru di pasticchi venduti in u 4u quartu di u 2021 era più bassu di l'annu 2020. Questu hè duvuta à a saturazione di u mercatu, quandu l'annu passatu assai pasticchi equipavanu tutta a famiglia è l'impiegati per via di l'uffizii di casa mandati, quarantene, etc.

vendita di tablette

Se guardemu à tuttu l'annu 2021, cusì Apple vindutu quasi 57,8 milioni di iPads, seguitu da Samsung, chì hà speditu 30,9 milioni di unità. Lenovo è Amazon seguitanu da vicinu, nunda per un bellu pezzu, è dopu ci hè Huawei. Tuttavia, u so postu in i primi cinque hè certamente un successu datu l'imposizione di diverse sanzioni.

vendita di tablette

È avà l'as di Samsung. A so seria seria Galaxy A Tab S8 hà u hardware necessariu per cumpete cù l'iPads d'Apple. Cunsigliu Galaxy Inoltre, a Tab S7 hè stata digià liberata in 2020, quandu l'annu passatu Samsung hà introduttu solu a so versione FE. Cusì i clienti puderanu esse fami per una nova gamma high-end di pasticchi cù Androidem, mentri u mudellu Ultra in particulare spiccà cù e so specificazioni. Sfurtunatamente, ci sò dui caveats. Samsung pò micca esse capace di pruduce abbastanza di elli per via di restrizioni in corso in a reta di distribuzione. È s'ellu hè cusì, ci hè sempre u risicu chì i pezzi chì facenu à u mercatu puderanu finisce à pusà nantu à i scaffali di a tenda per via di u so prezzu esorbitante.

U più lettu d'oghje

.