Chiudi annunziu

Comu vi ricordate, Motorola hà presentatu u so novu flagship in Cina in dicembre chjamatu Edge X30, chì si dice chì hè un sfida chjaru à a linea. Samsung Galaxy S22. Era u primu smartphone alimentatu da un chipset Snapdragon 8 Gen1. Avà sò apparsu informace, chì u telefuninu, ancu s'ellu sottu un nome diversu, puderia prestu prestu in i mercati internaziunali.

Sicondu u situ di solitu ben infurmatu 91Mobiles, u Motorola Edge X30 ghjunghjerà in India è altri mercati internaziunali in qualchì tempu di ferraghju sottu u nome Edge 30 Pro. A versione glubale puderia esse in più culori chì l'Edge X30, chì hè solu dispunibule in biancu è neru in Cina.

In termini di specificazioni, pare chì tuttu resterà u listessu, cusì i pussibuli cumpratori ponu aspittà un display OLED 6,7-inch cù una risoluzione di 1080 x 2400 px è una freccia di rinfrescante di 144Hz, una camera tripla cù una risoluzione di 50, 50 è 2. 60 MPx (u sicondu hè "largu" è u terzu serve per catturà a prufundità di campu), camera frontale 5 MPx, supportu per e rete 5000G, una batteria cù una capacità di 68 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 0 W ( sicondu u fabricatore, carica da 100 à 35% in XNUMX minuti). Ùn deve manca ancu Android 12. À u mumentu, ùn hè micca chjaru se a versione glubale averà una camera selfie sub-display (in Cina sta variante hè venduta sottu u nome X30 Special Edition), chì daria à u telefunu un vantaghju competitivu significativu (ricordate chì Samsung I smartphones anu una camera "jigsaw" sub-display Galaxy Piega à Z 3).

U più lettu d'oghje

.