Chiudi annunziu

Una nova aghjurnazione hè dispunibule per a famosa app di chat Telegram. A versione 8.5 porta, per esempiu, a creazione più faciule di stickers da i video o novi reazzioni à i missaghji.

Telegram vi permette di creà stickers da i video dapoi un bellu pezzu. Tuttavia, hè avà pussibule di utilizà u furmatu di video WEBM per creà. Tuttavia, hè necessariu chì a dimensione di u schedariu ùn trapassa 512 KB (è risponde à l'altri cundizioni chì sò listati quì). Telegram 8.5 porta ancu a capacità di impurtà stickers da altre app di chat.

E reazzione à i missaghji sò ancu migliurate. L'emoticons "responsive" sò avà interattivi, chì mostranu una piccula animazione à l'utilizatori quandu si toccanu. A nova aghjurnazione aghjusta ancu cinque emoji novi chì ponu esse utilizati in questu modu à l'applicazione. Tuttavia, ùn hè ancu pussibule di utilizà u vostru propiu. Inoltre, l'aghjurnamentu porta novi animazioni per alcuni emoji mandati in chat privati. Cliccà nant'à elli vi mustrarà una animazione full-screen chì pò esse vistu da i dui partiti s'ellu sò online à u listessu tempu.

Altre funzioni novi in ​​a versione 8.5 sò novi funzioni di navigazione chì permettenu di navigà in l'ultimi chats appughjendu longu u buttone Back, a qualità di a chjama migliorata è correzioni per parechji bug minori. Pudete scaricà l'applicazione quì.

U più lettu d'oghje

.