Chiudi annunziu

Realme prepara una nova serie di gamma media Realme 9 Pro. Sembra esse cumpostu da i mudelli 9 Pro è 9 Pro +. È hè l'ultime chì attraerà a funzione chì era l'ultima dispunibile in parechji anni di "flashships" di Samsung.

Parlemu di a misurazione di a freccia di u core, chì hè stata offerta l'ultima da i telefoni Samsung in u mondu di i telefoni intelligenti Galaxy S7 à Galaxy S8 nanzu sei, o cinque anni. Tuttavia, à u cuntrariu di i telefoni smartphones citati, u Realme 9 Pro+ ùn utilizerà micca un sensoru separatu per questu scopu, ma un lettore di impronte digitali sub-display. U fabricatore stessu attrae sta funzione cù un video, ma à u stessu tempu ùn hè micca cunsigliatu di utilizà e dati misurati per un esame medico o un diagnosticu. I dati seranu dunque più di un valore indicativu.

Tuttavia, u Realme 9 Pro+ (è sta volta ancu u Realme 9 Pro) vantarà ancu un altru "gadget", vale à dì u culore cambiante di a parte posteriore secondu e cundizioni di illuminazione (in particulare in a variante Sunrise Blue). Sicondu u fabricatore, a parte posteriore di i telefunini diventerà rossa in circa cinque seconde dopu esse esposta à u sole direttu o à i raghji ultraviolet.

Altrimenti, u telefunu deve avè un display AMOLED 120Hz, un chipset Dimensity 920, una camera tripla cù un sensore principale 50MPx, supportu per e rete 5G o una batteria cù una capacità di 5000 mAh. Inseme cù u so fratellu, serà liberatu u 16 di ferraghju. In più di a Cina, a gamma serà ancu dispunibule in i mercati internaziunali, cumpresa l'Europa.

U più lettu d'oghje

.