Chiudi annunziu

Una petra veramente grande hè cascata da u core di Samsung. À a fine, ùn hà micca bisognu di abbandunà u mercatu russu o di pagà sume esorbitanti à un troll di patenti. In uttrovi di l'annu passatu, hà presentatu una demandacarcumpagnia SQWIN SA à Samsung in Russia prucessu in un tentativu di pruibisce a cumpagnia di vende i so prudutti in u paese. Questu, sicuru, per fà soldi da l'accordi di licenza. In ogni casu, a Corte di Arbitramentu di Mosca hà rifiutatu i prucessi contr'à Samsung è a cumpagnia pò avà cuntinuà à vende i so telefoni in Russia. 

SQWIN SA hà inizialmente dichjaratu chì Samsung, in particulare u so Samsung Pay, hà violatu una patente nantu à i sistemi di pagamentu elettronicu. A cumpagnia hà presentatu a so demanda in uttrovi, è un tribunale russu hà pruibitu in modu efficace à Samsung di impurtà è vende 61 di i so mudelli di smartphone in u paese. Bastamente ogni smartphone cù una etichetta Galaxy, chì sustene Samsung Pay, era tecnicamente suppostu di cascà sottu à sta prohibizione naziunale. Fortunatamente per Samsung, hà avutu l'opzione di appellu a decisione, chì hà fattu.

pagamentu ilittronica

Allora u 31 di ghjennaghju, a Corte d'Arbitramentu di Mosca hà riittatu a demanda di SQWIN SA è hà rignatu chì a cumpagnia ùn avia micca pruvatu chì Samsung hà agitu in mala fede. Sicondu un rappresentante legale Samsung citatu da a rivista Lawyer Monthly SQWIN SA ùn hà micca pussutu furnisce evidenza abbastanza per pruvà in tribunale chì Samsung avia pruvatu à monetizà a tecnulugia descritta in a so patente. In altre parolle, era solu un altru tentativu fallutu da un altru troll di patente.

Cusì, i clienti Samsung in Russia ponu cuntinuà à cumprà novi telefoni è aduprà a piattaforma per pagamentu in linea senza ostaculi, sia in u trasportu publicu, sia, sicuru, in i buttreghi è in ogni locu. In casu avete mancatu, Google, VTB Bank, Mastercarda Mosmetro hà publicatu una carta di transitu virtuale in Russia à a mità di dicembre Troika, chì sustene cumplettamente Samsung Pay.

U più lettu d'oghje

.