Chiudi annunziu

Motorola hà lanciatu u Moto G Stylus (2022). U stylus integratu vi attraerà, è cusì puderia diventà una alternativa à u mudellu di punta di a prossima serie di punta di Samsung. Galaxy S22 - S22 Ultra. È una alternativa assai più economica.

Ancu se u Moto G Stylus (2022) entra in a categuria di un dispositivu assequible, certamente ùn decepisce micca cù e so specificazioni. U fabricatore hà equipatu u telefuninu cù un display di 6,8 inch cù una risoluzione di 1080 x 2460 pixel, una freccia di rinfrescante di 90 Hz è un cutout circular situatu in cima, un chipset Helio G88, 6 GB di operativu è 128 GB di memoria interna. , una camera tripla cù una risuluzione di 50, 8 è 2 MPx (a seconda hè un "grandangolu" cù un angolo di vista di 118 ° è a terza hè aduprata per catturà a prufundità di campu), una camera selfie 16MPx, una impronta digitale. lettore situatu à u latu, un jack di 3,5 mm è una batteria cù una capacità di 5000 mAh, chì deve durà finu à dui ghjorni cù una sola carica. Hè alimentatu da u software Android 11 cù a mo superstruttura UX.

A novità serà pruposta in i culori Metallic Rose è Twilight Blue è andarà in vendita da u 17 di ferraghju à un prezzu di 300 dollari (circa 6 curone), cusì serà parechje volte più prezzu di Galaxy S22 Ultra. Ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu s'ellu serà dispunibule in altri mercati oltri à i Stati Uniti.

U più lettu d'oghje

.