Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hà cuminciatu à liberà in u primu dispositivu uni pochi di ghjorni fà Patch di sicurezza di ferraghju, cuntinueghja sempre à liberà u patch di sicurità di u mese passatu. U so ultimu destinatariu hè un telefuninu di classe media più bassa di l'annu passatu Galaxy A41.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A41 porta a versione di firmware A415FXXU1CVA3 è hè attualmente distribuitu in Russia. Duverebbe espansione in altri paesi in e prossime settimane.

Cum'è un ricordu - u patch di sicurità di ghjennaghju hà purtatu un totale di 62 correzioni, cumprese 52 da Google è 10 da Samsung. Vulnerabilità truvate in i telefoni smartphones Samsung includenu, ma ùn sò micca limitati à, sanificazione di eventi in entrata incorrecta, implementazione incorrecta di u serviziu di sicurezza Knox Guard, autorizazione incorrecta in u serviziu TelephonyManager, gestione incorrecta di eccezzioni in u driver NPU, o almacenamentu di dati senza prutezzione in u BluetoothSettingsProvider. serviziu.

Galaxy L'A41 hè stata lanciata in maghju 2020 cù Androidem 10. Meno di un annu dopu, hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1. Duverebbe ottene in qualchì tempu à a mità di questu annu Android 12, chì serà a so ultima aghjurnazione di u sistema.

U più lettu d'oghje

.