Chiudi annunziu

Galaxy L'A53 5G hè unu di i telefoni intelligenti più attesi di Samsung questu annu, solu perchè hè u successore di u mudellu di successu di l'annu passatu. Galaxy A52 (5G). Sicondu i fuglii finu à avà, stu mudellu hè prestu à diventà u stessu successu mid-range cum'è u so predecessore. Avà i so resi di stampa anu chjappu l'onda.

Sicondu i rende ufficiali liberati da u situ web WinFuture, ella averà Galaxy Display flat A53 5G cù frames relativamente sottili (eccettu per u fondu) è un cut-out circular situatu in u centru superiore è un modulu foto rettangulare elevatu cù quattru lenti nantu à u spinu. U spinu serà apparentemente fattu di plastica. In altri palori, praticamenti ùn serà micca diffirenti da u so predecessore in quantu à u disignu.

Sicondu i fuglii dispunibuli, u telefunu averà un display AMOLED di 6,46 inch cù una risoluzione di 1080 x 2400 px è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset Exynos 1200, 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di memoria interna, un camera posteriore cù una risuluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx, mentre chì a seconda deve esse "largu-angle", u terzu deve serve cum'è un sensor di prufundità di campu, è l'ultimu deve cumpiendu u rolu di una camera macro. , una camera selfie 32MPx, un lettore di impronte digitali sottu-display, prutezzione IP68, parlanti stereo è una batteria cù una capacità di 4860 mAh è supportu per a carica rapida di 25W.

Na Galaxy Ùn duvemu micca aspittà assai per l'A53 5G, probabilmente serà introduttu in marzu.

U più lettu d'oghje

.