Chiudi annunziu

Novi appiicazioni interessanti sò aghjuntu à a tenda Google Play ogni ghjornu. Selezziemu per voi quelli chì ùn deve micca mancatu, cusì quì truverete regularmente 5 applicazioni interessanti in a tenda Google Play.

Magic Photo Editor: Riparazione di foto

Magic Photo Editor: Foto Repair hè, sicuru, una applicazione per edità e vostre foto. In più di l'aghjustamenti cumuni, cum'è a rotazione di l'imaghjini, cambià a luminosità, u cuntrastu o a saturazione di u culore è l'applicazione di filtri, vi permette di riparà vechji imagine cù un strumentu chì usa intelligenza artificiale. Rende e foto antiche più brillanti è più realistiche, aghjunghjenu culore è ancu ingrandisce per fà più faciule da stampà. L'app hè gratuita è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

Speed ​​​​Cleaner Pro

Vulete chì u vostru telefunu corre più veloce, aduprate menu batteria è ùn mostra micca missaghji fastidiosi? Allora Speed ​​​​Cleaner Pro puderia esse per voi. Hè un strumentu assai efficace per aumentà u rendiment di u vostru telefunu, liberà u spaziu è bluccà e notificazioni indesiderate. Frà l'altri cose, offre a funzione di monitorizà u cunsumu di u processatore, u cuntrollu di e notificazioni di l'applicazioni installate, a disinstallazione rapida è faciule di l'applicazioni indesevule, l'eliminazione sicura di i schedarii vechji o micca utilizati, è a funzione di pulizia di u cache. L'app hè gratuita è cuntene publicità è acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Planner - per i travaglii di ogni ghjornu

Cerchi un pianificatore di attività chjara è faciule d'utilizà? Allora l'applicazione Plannist - per i travaglii di ogni ghjornu hè quì per voi. L'applicazione permette di creà parechje attività ogni ghjornu è cuntrollà in u corsu di una settimana, mese o annu, sceglite l'impurtanza di un compitu digià creatu, edità u nome di e funzioni direttamente in a lista o sparte l'indicatore di u numeru compii compii cù l'amichi. Hè offru gratuitamente è cuntene publicità è offre compra in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Extra Volume Booster, XBooster

Sentite chì i ghjochi, a musica, i filmi è altri media nantu à u vostru telefunu ùn sò micca abbastanza forti ancu à u voluminu massimu? Allora l'applicazione Extra Volume Booster, XBooster, puderia aiutà, chì permette di aumentà u sonu da tutti i media è u sonu di u sistema finu à 200%. Inoltre, offre un amplificatore di sonu per cuffie è parlanti, a capacità di lascià u sonu ghjucà in u fondu o nantu à a pantalla chjusa, o un spettru di sonu visualmente bè processatu. L'app hè gratuita è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

Twilio Authy Autenticazione à 2 Fattori

In Google Play truverete una quantità di applicazioni per a verificazione in dui passi, ancu Google stessu prupone una. Tuttavia, a punta finale di l'oghje, l'applicazione Twilio Authy 2-Factor Authentication, offre un vantaghju maiò nantu à e soluzioni di Google è altri - pò almacenà i vostri dati. Questu permette di passà da u telefunu à u telefuninu o da a tableta à a tavuletta annantu à l'anni è ancu avè accessu à i cunti chì avete salvatu in l'app. Twillio hè offertu gratuitamente.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.