Chiudi annunziu

Ancu se alcuni difensori di Microsoft Office vi diceranu altrimenti, a suite di app di produtividade di Google hè più chè adatta per a maiò parte di l'utilizatori. Ch'ella sia un studiente chì tira una notte per finisce u travagliu di l'ultima ora o per guardà e vostre finanze cù un fogliu di calculu curatu currettamente, questu unu di i numerosi strumenti di Google Drive hè cumplettamente à a vostra dispusizione. Mentre Google Slides ùn hè micca cusì pupulare cum'è Docs o Sheets, pare chì lentamente si ritrova. 

In verità, l'app Google Slides hà appena attraversà a marca d'installazione di un miliardo in Google Play, chì indica chì hè diventata un titulu impurtante per un numeru veramente significativu di utilizatori. Hè l'ultima di a "trilogia" principale di l'applicazioni di Drive à chjappà quella marca, dopu à Google Docs in uttrovi 2020 è Google Sheets in lugliu 2021.

Paragunatu à l'altri tituli di a cumpagnia, ùn ci sò micca stati cambiamenti significativi o innovazioni liberati in l'app Presentazione recentemente. Ancu l'annu passatu prima di u lanciamentu ufficiale Androidin ogni modu, in 12, l'app Material You hè stata riprogettata è i so buttoni sò stati rinominati Present na A diaporama, in modu chì l'utilizatori ùn si cunfondenu cù un buttone simile in l'app Meet. U club di miliardi di installazioni hè cusì espansione di novu. À fiancu à i so cumpagni di produtividade, Slides si unisce à l'applicazioni cum'è Telegram, YouTube Music, è sì, Microsoft PowerPoint, chì hà battutu a tappa dui anni fà.

Scaricate Google Slides nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.