Chiudi annunziu

U navigatore Google Chrome hè stata dapoi u 2008, quandu a so prima versione beta hè stata liberata per u sistema Windows. Allora, però, a so icona pareva completamente diversa da quella oghje. A sfera icònica di Chrome hà mantinutu i stessi elementi di disignu basi è culori, ma u so aspettu hè statu gradualmente minimizatu annantu à l'anni. 

Prima era in 201, u prossimu redesign hè vinutu in 2014. Avà Chrome cuntinueghja sta tendenza, ancu s'ellu hà pigliatu u so tempu, cum'è face per a prima volta in ottu anni. Mentre i cambiamenti ponu esse un pocu sottumessi, u puntu principale hè di rende l'icona più flessibile è adattabile in tutte e piattaforme è e so lingue di cuncepimentu. U designer di Chrome Elvin Hu hà detallatu ciò chì cambia.

Nuvelli culori è un aspettu più flat 

L'icona usa novi sfumature di verde, rossu, giallu è blu per esse più vibranti è espressivi, è l'ombre sottili chì eranu prima prisenti in l'anellu esterno sò state completamente eliminate. Questu hè per ottene un aspettu quasi pianu. A parolla "quasi" hè aduprata quì per questu mutivu, cum'è un gradiente assai ligeru hè sempre utilizatu in un tentativu di riduce u "jitter di culore dispiacevule" trà alcuni di sti tonalità fortemente cuntrastanti.

navigatore

In più di l'aghjustà i culori, Chrome aghjusta ancu alcune di e proporzioni di l'icona, facendu u circhiu blu internu significativamente più grande è u cerculu esterno più sottile. Tutti questi cambiamenti sò fatti per "allineà cù l'espressione di marca più moderna di Google". Ma onestamente, avaristi nutatu sti cambiamenti se ùn avete micca veramente leghje nantu à elli avà?

Per una integrazione megliu in i sistemi 

Forsi u cambiamentu più significativu hè cumu Google adatta l'icona à altre plataforme. Chrome hè avà pruvatu à mischjà cù u disignu di l'interfaccia d'utilizatore di i numerosi sistemi operativi dispunibuli per l'utilizatori. Per esempiu in sistemi Windows 10 è 11, l'icona hà un disignu chjaramente graduatu per mischjà megliu cù altre icone di a barra di attività, mentre chì in macOS hà un aspettu 3D neomorficu, cum'è l'applicazioni di u sistema di Apple. In Chrome OS, allora usa culori più brillanti è senza gradienti supplementari. In u casu di una versione beta di l'applicazione nantu à a piattaforma iOS tandu ci hè una piccula burla quandu l'icona hè visualizata in un stilu di disegnu "blu", cum'è u casu, per esempiu, cù u titulu TestFlight d'Apple.

Chrome vene in parechje forme è adatta a so sperienza à ogni piattaforma chì hè dispunibule, cusì Google hà vistu adattatu per adattà a so marca è l'icona ancu à a piattaforma. Ella hà esploratu una quantità di altri cambiamenti menu sottili à u disignu di l'icona di Chrome, cumprese l'introduzione di più spaziu negativu, ma à a fine si stabilisce nantu à questa icona rispunsiva. Questu deve esse allargatu in versioni individuali di u sistema operativu in e prossime settimane. 

Scarica google chrome per pc

Scaricate Google Chrome nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.