Chiudi annunziu

Novi appiicazioni interessanti sò aghjuntu à a tenda Google Play ogni ghjornu. Selezziemu per voi quelli chì pensemu chì ùn deve certamente micca mancà. Chì cunsiglii avemu per voi oghje ?

Moises: un'app per i musicisti

U nostru primu cunsigliu oghje hè Moises: una app per i musicisti. Frà altre cose, permette di estrae è caccià a voce da qualsiasi canzone, isolà strumenti da qualsiasi file audio o video, cambia pitch o remix drums, guitars, piano and other instruments. Un altru vantaghju di l'applicazione hè chì hè in ceco. Serà apprezzatu soprattuttu da musicisti, studienti è prufessori di musica, DJ o amatori di karaoke. Hè prupostu gratuitamente è cuntene acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

snapdrop

Un altru suggerimentu oghje hè l'applicazione Snapdrop, chì permette di trasfiriri facilmente è rapidamente i schedari da u vostru telefunu à u vostru urdinatore. Funziona simile à l'app Airdrop d'Apple. L'applicazione hè offerta gratuitamente.

Scaricate nantu à Google Play

Crash Bandicoot: In Fuga

A terza punta oghje hè u ghjocu Crash Bandicoot: On the Run. Pigliate u rolu di una volpe leggendaria è corre più duru chì pudete. Quelli chì si ricordanu di Crash da i ghjochi originali di PlayStation, è ancu di novi ghjucatori, si divertiranu. U ghjocu hè liberu è cuntene publicità è acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Notesnook

Manca una app utile per piglià note? Allora avemu una suluzione chjamata Notesnook. Cù Notesnook, piglià note hè faciule cum'è apre un bloccu note fisicu è scrive. Frà l'altri cose, offre una sincronizazione sicura di e note in tutti i dispositi, listi "à fà" è una lista di attività, un editore di marcatura, incrustà imaghjini o video, o a capacità di culurite note cun un toccu. L'app hè gratuita è cuntene acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

1 Meteo: Previsione è Radar

Cerchi una applicazione di previsione climatica cumpleta è chjara? Allora ùn cercate più, 1Weather: Forecast & Radar hè quì. L'app offre, frà altre cose, una previsione meteorologica di 10 ghjorni, una previsione dettagliata di 48 ore per a temperatura è a pioggia, animazioni di carte climatiche è avvisi in tempu reale per pioggia, neve, ventu, umidità, pressione, currenti d'aria, etc. o più di 10 widgets di u screnu in casa persunalizabili. L'app hè gratuita è cuntene publicità è acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.