Chiudi annunziu

Facebook è a so cumpagnia matri, Meta, passanu per tempi duri. Dopu avè publicatu i so risultati per l'ultimu trimestre di l'annu passatu, u so valore nantu à a borsa hè cascatu da 251 miliardi di dollari senza precedente (circa 5,3 trilioni di corone) è avà hà prublemi cù e novi lege di l'UE chì esigenu chì i dati di l'utilizatori sò almacenati è processati esclusivamente in servitori europei. In questu cuntestu, a cumpagnia hà dichjaratu chì pò esse custretta à chjude Facebook è Instagram in u vechju cuntinente per quessa.

Facebook attualmente almacena è processa dati in Europa è in i Stati Uniti, è s'ellu hà da almacenà è processà solu in Europa in u futuru, avarà un "impattu negativu nantu à l'affari, a cundizione finanziaria è i risultati di l'operazioni", secondu Meta's vicepresidentu di l'affari mundiali, Nick Clegg. U trattamentu di e dati à traversu i cuntinenti hè dettu esse essenziale per a cumpagnia - sia da un puntu di vista operativu sia per targeting publicità. Hà aghjustatu chì e novi regule di l'UE avarianu un impattu negativu ancu in altre imprese, micca solu i grandi, in parechji settori.

"Mentre i pulitici europei travaglianu nantu à una suluzione sustenibile à longu andà, urgemu à i regulatori à piglià un approcciu proporzionatu è pragmaticu per minimizzà l'interruzzione di l'affari à i millaie di cumpagnie chì, cum'è Facebook, s'appoghjanu in bona fede nantu à questi meccanismi di trasferimentu di dati sicuri". Clegg hà dettu à l'UE. A dichjarazione di Clegg hè vera in una certa misura - parechje cumpagnie si basanu in l'annunzii Facebook è Instagram per prosperà, micca solu in Europa, ma in u mondu. A pussibuli "chiusura" di Facebook è Instagram in Auropa avaria dunque un effettu negativu significativu nantu à l'affari di sti cumpagnie.

U più lettu d'oghje

.