Chiudi annunziu

A piattaforma di microblogging populari in u mondu Twitter pò esse da cambià da a terra. Sicondu u cunnisciuta sviluppatore è leaker Jane Wong, hè suppostu di travaglià nantu à una funzione chì ùn limità micca l'autori per a durata di i caratteri.

Dapoi u so lanciu in u 2006, Twitter hà sempre limitatu a lunghezza di u testu di l'utilizatori - finu à u 2017, un postu puderia avè un massimu di 140 caratteri, in u stessu annu stu limitu hè duppiatu. Dui anni fà, a piattaforma hè stata cun una funzione chì vi permette di scrive testi più longu divisu in parechje tweets (u limitu di 280 caratteri per ogni tweet, però, restava). A nova funzione chjamata Articuli Twitter, indicata da Jane Wong, deve esse a culminazione di i sforzi di Twitter per dà à l'utilizatori u più grande spaziu pussibule per spressione. Questu turnà a piattaforma di microblogging in una piattaforma di blogging chì puderia attruverà più utilizatori.

À u mumentu, ùn hè micca chjaru se a nova funzione serà dispunibule per tutti, o s'ellu s'applicà solu à l'abbonati Twitter Blue o Super Followers. À u mumentu ùn hè ancu cunnisciutu quandu puderia esse dispunibule. È tù ? Aduprate Twitter ? E s'ellu hè cusì, ti piacerebbe esse capace di creà posti illimitati nantu à questu? Fateci sapè in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.