Chiudi annunziu

U predatore cinese Realme hè ovviamente cunfidendu cù u prossimu smartphone di gamma media Realme 9 Pro+. Sicondu ellu, e so cumpetenze fotografiche seranu paragunabili à quelli chì piglia Galaxy S21 Ultra, Xiaomi 12 è Pixel 6. A camera principale 50 MPx basatu annantu à u sensoru Sony IMX766 hà da assicurà questu.

Realme hà creatu una pagina di prumuzione induve pudete paragunà a qualità di l'imaghjini prudutte da tutti i smartphones citati (pudete ancu truvà in a galleria sottu). È ci vole à dì chì Realme 9 Pro+ ùn hè micca male in tuttu in a cumpetizione di flagships da Samsung, Xiaomi è Google. Ricertamenti, u fabricatore di smartphone sempre più ambiziosu hà pigliatu ancu l'uppurtunità di mostrà a so propria tecnulugia d'imaghjini chjamata ProLight per l'imaghjini più brillanti è più pulite di i paisaghji notturni.

U Realme 9 Pro+ deve altrimenti avè un display AMOLED 120Hz, un chipset Dimensity 920, un lettore di impronte digitali integratu in u display, supportu per e rete di 5a generazione, una batteria cù una capacità di 5000 mAh o una funzione di misurazione di a freccia cardiaca chì hè inusual per i telefoni intelligenti. oghje. Inseme cù u so fratellu Realme 9 Pro, serà lanciatu u 16 di ferraghju è serà dispunibule in i mercati mundiali, cumpresa l'Europa, in più di a Cina.

U più lettu d'oghje

.