Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: CompuGroup Medical, unu di i più grandi fornitori di software per i medichi, u software di l'ospedale è l'eHealth in u mondu, espansione a so squadra cù Josef Švenda, chì guidà una squadra focalizzata in servizii per u segmentu di dentisti, ortodontisti è igienisti dentali da u 1 di dicembre.

Josef Švenda hà una vasta sperienza in a gestione di cumpagnie di tecnulugia globale à u livellu regiunale è lucale. In u passatu, hà travagliatu cum'è direttore di vendita in Oracle per a Repubblica Ceca, Slovacchia è Ungheria o cum'è CEO di Oracle per a Repubblica Ceca. Era ancu u direttore generale è un membru di u cunsigliu di direzzione di Operator ICT. Prima di unisce à CompuGroup Medical, induve porta un vastu know-how da u segmentu di a tecnulugia, hà cofundatu u successu start-up aiomica, chì si focalizeghja nantu à u monitoraghju preventivu è a prestazione successiva di assistenza sanitaria adattata.

josef svenda

"Vogliu fucalizza nantu à l'espansione di soluzioni software à l'uffizii di dentisti, ortodontisti è igienisti dentali. I nostri prudutti ponu fà a so vita significativamente più faciule è permettenu di fucalizza nantu à a so professione, invece di l'amministrazione infinita. I nostri prudutti curanu i registri di salute, a pianificazione finanziaria, a preparazione di rapporti medichi è a visione generale per a cumpagnia d'assicuranza o a fatturazione. dice Josef Švenda. "In a Repubblica Ceca, a distanza chì separa i residenti di e regioni da l'uffiziu di dentista più vicinu hè spessu un prublema. E nostre suluzioni permettenu ancu una cumunicazione più faciule trà i medichi è i pazienti, un sistema efficiente di prenotazione di appuntamenti o, per esempiu, pagamentu cù carta ". forniture.

CGM fornisce sistemi d'informazione ambulatori e soluzioni sanitarie da più di 25 anni. Inseme cù i so prudutti, furnisce un supportu prufessiunale à i medichi è e strutture mediche.

U più lettu d'oghje

.