Chiudi annunziu

Ogni annu, Samsung urganizeghja l'avvenimentu Unpacked, in quale si prisenta l'ultimi è i migliori dispositi in u so mobile, è questu annu ancu tableta, serie. Ma questu annu hè un pocu sfarente. Ci hè una altra opzione chì solu fighjà u flussu. Allora induve è quandu pudete unisce à l'avvenimentu Samsung Unpacked 2022? Pudete truvà tutti i dettagli nantu à questu in questa guida. 

L'avvenimentu più attesu di l'annu in Samsung cade u 9 di ferraghju 2022, vale à dì oghje. A trasmissione in diretta principia à 16:2022 u nostru tempu. Comparatu à l'annu passatu, Unpacked 2021 hè un mese sanu dopu. In u 14, questu avvenimentu hè accadutu u XNUMX di ghjennaghju. I mudelli sò stati presentati in u mondu quì Galaxy S21, S21+ è S21 Ultra in tutta a so gloria, più cuffie Galaxy Buds Pro. Un successore di a serie S hè previstu questu annu, ancu in quantu à i tablette. Probabilmente ùn averemu micca cuffie.

Induve guardà Galaxy Imballatu 2022 

U situ di Samsung 

Comu di solitu, u modu più faciule per unisce à l'avvenimentu Samsung Unpacked 2022 serà nantu à u situ web di a cumpagnia. Pudete fà cusì nantu à i cechi, ma u flussu deve ancu esse realizatu pagine di stampa.

YouTube 

In più di u situ web di Samsung, a trasmissione in diretta di l'avvenimentu serà ancu furnita da u canali di a cumpagnia in a piattaforma na. YouTube. Una trasmissione diretta pianificata hè stata aghjunta quì, quandu avete bisognu di cliccà nantu à ellu è aspittà per u principiu stessu. Comu dettu, serà à 16 ore di sera à u nostru tempu. Dopu à l'avvenimentu, ci sarà di sicuru una arregistramentu nant'à u canali.

U Metaversu 

Quist'annu, per a prima volta, Samsung accoglierà u so avvenimentu micca solu per YouTube è u so propiu situ web, ma ancu à traversu u metaversu. Allora i telespettatori ponu andà à ciò chì Samsung chjama u "Samsung 837X". Hè un spaziu virtuale allughjatu in Decentraland, induve ùn pudete micca solu fighjà a forma 2D di l'azzione, ma ancu scopre u centru di sperienza presente in New York, recullà NFT è compie compiti. Ma per l'esperienza completa di Samsung 837X, l'utilizatori anu da cunnette u so portafoglio MetaMask è compie e so credenziali. Sicondu Samsung, l'utilizatori chì accedenu cum'è invitati ùn utteneranu micca una sperienza cusì completa, ancu s'ellu ùn hè ancu chjaru chì tipu di sperienza Samsung offre veramente quì.

unpacked

Reti suciale 

Di sicuru, pudete ancu seguità a presentazione di e nutizie nantu à e rete soziale di a cumpagnia, secondu quale utilizate. Quessi sò i seguenti: 

È ciò chì hè aspittatu ? Sè site un lettore di u nostru situ web, sapete digià questu. Di sicuru, questu hè una serie Galaxy S22, quandu aspittemu cù impazienza soprattuttu u mudellu Ultra, chì duverebbe purtà un S Pen integratu è cusì rimpiazzà a serie Galaxy Notes. I tablette sò a serie Tab S8, induve u mudellu Ultra purterà una diagonale di schermu gigante di 14,6 ", in quale ci sarà un cut-out per un paru di camere. Quì sottu truverete ligami per l'articuli publicati in modu chì pudete avè una visione perfetta di ciò chì ci aspetta è ciò chì aspetta prima di l'avvenimentu.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.