Chiudi annunziu

Tutti sapemu chì u novu flagship di a cumpagnia seria alimentatu da l'ultime Exynos 2200 SoC in certi mercati è Snapdragon 8 Gen 1 in altri, ma ùn avemu micca idea chì averia bisognu di rinfriscà rinfriscà. Tuttavia, Samsung hà riprogettatu significativamente è duverebbe aiutà cù un rendimentu più altu, frà altri cose. 

Galaxy U S22 Ultra usa una nova pasta termale chì hè capaci di trasferisce u calore 3,5x più efficaci. Samsung chjama "Gel-TIM". Sopra hè u "Nano-TIM", vale à dì un cumpunente chì prutegge l'interferenza elettromagnetica. Trasferisce ancu u calore in modu più efficiente à a camera di evaporazione è hè più resistente à a pressione cà suluzioni simili utilizati prima.

U disignu generale hè ancu novu. A "camera di vapore" era solu nantu à u circuitu stampatu (PCB), ma avà copre una zona più larga da u processatore di l'applicazione à a bateria, chì di sicuru migliurà u trasferimentu di calore. Hè fattu di acciaio inox doppiu ligatu, cusì hè ancu più sottile è più durable in generale. A suluzione sana di rinfrescante hè finita cù una larga foglia di grafite chì dissipa u calore da a camera stessa.

Serà interessante per vede cumu si svolge tuttu questu in l'usu di u mondu reale. Un rinfrescante megliu generalmente significa chì u chipset cuntenutu pò travaglià à u massimu rendimentu per un periudu di tempu più longu, è, cum'è sapete, micca solu i chipsets Exynos di Samsung anu avutu i so difetti in questa zona. Praticamente ogni smartphone si riscalda sottu una carica pesante, cumpresi l'iPhone d'Apple.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.