Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un aghjurnamentu di u software per i smart watches Galaxy Watch4 à Galaxy Watch4 Classic, chì permette à l'utilizatori di persunalizà megliu l'aspettu di l'orologio à u so gustu è di scuntrà più facilmente i so scopi di salute è di eserciziu. Parechje funzioni di salute è fitness anu ricivutu miglioramenti significativi - per esempiu, l'interval training for runners and cyclists, un novu prugramma per un sonnu megliu, o un analisi sofisticatu di a struttura di u corpu sò stati aghjuntu. Quandu si tratta di persunalizazione, ci sò novi facci di l'orologio è ancu alcune novi cinturini eleganti.

"Sapemu bè ciò chì i prupietari di smartwatch volenu, è a nova aghjurnazione dà à l'utilizatori una varietà Galaxy Watch parechje opzioni novi in ​​u benessere è l'eserciziu ", spiega Samsung Electronics presidente è direttore di cumunicazioni mobile TM Roh. "Orologi Galaxy Watch4 aiutanu l'utilizatori à scuntrà i so scopi di salute è fitness è sò una parte impurtante di u nostru viaghju à una visione olistica di a salute è u benessere persunale attraversu novi sperienze è innovazioni.

A funzione mejorata di a Composizione di u corpu furnisce à l'utilizatori significativamente più infurmazione nantu à a so salute è u sviluppu. In più di stabilisce diversi scopi persunali (pesu, percentuale di grassu di u corpu, massa musculare scheletrica, etc.), pudete avà riceve cunsiglii è cunsiglii per una megliu motivazione in l'app Samsung Health. Inoltre, truverete infurmazioni detallate in l'applicazione informace nantu à u body building attraversu u prugramma di fitness digitale Centr, chì hè daretu à u famosu attore Chris Hemsworth. Tutti l'utilizatori Galaxy Watch4 averà ancu un accessu di prova gratuitu di trenta ghjorni à a parte principale di u prugramma Centr.

Ùn importa micca s'ellu andate à una corsa o solu vulete fà un pocu di eserciziu - in ogni casu, certamente apprezzerete a nova furmazione di intervalli per i corridori è i ciclisti. In questu, pudete stabilisce u numeru è a durata di l'esercizii individuali, è ancu a distanza chì vulete curriri o curriri. Orologi Galaxy Watch4 diventerà tandu in u vostru entrenatore persunale è monitorà s'ellu ghjunghje à i vostri scopi. In alternativa, ponu prescrive un prugramma di furmazione in quale parti più intensi è menu intensi si alternanu.

Per i corridori, a nova aghjurnazione hà assai da offre, da i pre-run warm-ups à u riposu è a ricuperazione. Puderanu misurà u nivellu di l'ossigenu in u so sangue (cum'è un percentinu di VO2 max) in tempu reale per ch'elli anu sempre una visione generale di a carica chì si mettenu oghje nantu à elli stessi. Dopu avè finitu a corsa, l'orologio li cunsigliarà quantu duveranu beie, basatu nantu à quantu sudanu durante a corsa, per ùn esse micca disidratati. Inoltre, l'orologio misura specificamente cumu u core torna à u normale, utilizendu dati generati dui minuti dopu a fine di l'esercitu intensu.

Ddu sguardu Galaxy Watch4 misuranu in modu affidabile u sonnu, i so utilizatori anu cunnisciutu dapoi un bellu pezzu. Tuttavia, avà a funzione di Sleep Coaching hè stata aghjunta, grazie à quale pudete migliurà i vostri abitudini di dorme ancu di più. U prugramma evalua u vostru sonnu durante dui ciculi chì duranu almenu sette ghjorni è vi assigna unu di i cosiddetti simboli di u sonnu - l'animali chì i so abitudini più s'assumiglia. Ciò chì seguita hè un prugramma di quattru à cinque settimane induve l'orologio vi diciarà quandu andate à u lettu, vi liganu automaticamente à l'articuli esperti, vi aiutanu à meditate è vi manderà rapporti regulare nantu à cumu fate cù u vostru sonnu.

Un ambiente calmu è tranquillu hè necessariu per un bon sonnu è rilassazione. Orologi Galaxy Watch4 ricunnosce chì u so patrone s'hè addurmintatu è spegne automaticamente i luci ligati in u sistema Samsung SmartThings per chì nunda ùn disturba l'utilizatore.

In cumbinazione cù a tecnulugia avanzata BioActive Sensor è l'applicazione Samsung Health Monitor, l'orologio pò Galaxy Watch4 per misurà a pressione sanguigna è l'ECG, chì inseme permettenu di monitorà u statu di l'attività di u core in ogni mumentu è in ogni locu. Dapoi u so lanciu iniziale in 2020, l'app Samsung Health Monitor hà ghjuntu gradualmente in 43 paesi in u mondu. In marzu, 11 più seranu aghjuntu, per esempiu Canada, Vietnam o a Republica di Sudafrica.

Cù una nova aghjurnazione per Galaxy Watch4 vene cù opzioni supplementari per aghjustà l'aspettu di l'orologio. L'utilizatori anu una scelta di nuvelle facce di watch cù diversi culori è fonti, cusì pudete persunalizà cumplettamente l'orologio à u vostru gustu è stile. Inoltre, novi straps sò dispunibili in diversi culori, cum'è borgogna o crema.

In u 2021, Samsung è Google anu sviluppatu inseme un sistema operatore Wear OS Powered by Samsung, chì face più faciule per cunnette i dispositi cù Androidem è permette à i prupietari di watch à aduprà facilmente diverse applicazioni da a tenda Google Play (Google Maps, Google Pay, YouTube Music è altri). Dopu à a prossima app, l'utilizatori puderanu streaming musica in Wi-Fi o LTE da l'app YouTube Music direttamente nantu à u so sguardu. Galaxy Watch4. Allora ùn anu micca bisognu di un telefuninu per ghjucà à tutti è ponu piacè à sente in ogni locu in u campu.

Frà altre nutizie, à quale i pruprietarii di orologi Galaxy Watch4 avarà accessu in i mesi à vene, include u sistema Google Assistant, chì aghjunghje opzioni supplementari di cuntrollu di voce in più di u serviziu Bixby simili. Dighjà avà, i prupietari di l'orologio ponu installà l'applicazioni populari per smartphone direttamente in u situ Galaxy Watch4 in una sola finestra durante a cunfigurazione iniziale, chì rende u travagliu cù l'orologio assai più faciule è migliurà l'esperienza d'utilizatore.

U più lettu d'oghje

.