Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy U S22 hè statu finalmente svelatu ufficialmente. I novi smartphones portanu diverse migliure annantu à i so predecessori, cumprese schermi più brillanti, prestazioni più veloci, fotocamere migliori è software più recente. Ma hè sensu per aghjurnà à Galaxy S22 se l'avete digià Galaxy S21? 

Custruzzione megliu è display più luminoso 

Se ti piace i telefoni compatti, Galaxy Vi piacerà facilmente u S22. Havi una visualizazione ligeramente più chjuca (6,1 inch) chè u Galaxy S21 (6,2 inch) è in u risultatu hè più chjucu in generale, vale à dì più bassu è più strettu. Havi ancu biselli più sottili è più uniformi. I dui telefoni utilizanu display Dynamic AMOLED 2X Infinity-O cù risoluzione Full HD +, una freccia di rinfrescante finu à 120 Hz, HDR10+ è un lettore di impronte digitali ultrasonicu in u display.

Galaxy In ogni casu, u S22 hà una luminosità di punta più alta di 1 nits (in paragone à i 500 nits di Galaxy S21) è usa una prutezzione di schermu mejorata in a forma di Gorilla Glass Victus +, chì hè ancu presente in u spinu di u dispusitivu. A visualizazione di u mudellu di l'annu passatu hè prutetta solu da Gorilla Glass Victus, è a so volta hè allora plastica. I dui telefoni anu parlanti stereo è un gradu di prutezzione IP68.

Fotocamere migliorate 

Galaxy U S21 presentava una camera primaria 12MP cù OIS, una camera ultra-wide 12MP è una camera 64MP cù zoom hibridu 3x. U so successore conserva solu a camera ultra-wide-angle. U grandu angulu hà un novu 50 MPx, u teleobiettivo hà un 10 MPx è furnisce un zoom otticu trè volte, chì significa chì deve offre una qualità d'immagine è video megliu quandu u zoom in. U risultatu hè megliu imaghjini è video in tutte e cundizioni di illuminazione, ùn importa ciò chì lenti chì vo avete scattatu, ancu grazia à i miglioramenti di u software. A camera frontale ùn hè micca cambiata è hè sempre una camera 10MP. I dui telefoni offrenu video recording 4K à 60 frames per seconda è 8K video recording à 24 frames per second.

1-12 Galaxy S22 Plus_Pet portrait_LI

Prestazione è aghjurnamenti

Cù un processore Exynos 2200 o Snapdragon 8 Gen 1, furnisce Galaxy S22 prestazione più altu ch'è Galaxy S21. Riceverà ancu quattru aghjurnamenti di u sistema operatore, chì significa chì serà cumpatibile cù Androidem 16 mentre sustegnu Galaxy S21 finisce à Androidu 15. I dui telefoni anu 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di almacenamiento internu, è i dui mancanu ancu un slot per a carta microSD. Galaxy S21 à Galaxy U S22 hè allora equipatu di 5G (mmWave è sub-6GHz), LTE, GPS, Wi-Fi 6, NFC è un portu USB 3.2 Gen 1 Type-C. Un portu USB 3.2 Gen 1 Type-C hè ancu dispunibule nantu à i dui. Tuttavia, l'ultime usa Bluetooth 5.2.

Carica è resistenza 

A causa di u corpu più chjucu hè Galaxy U S22 hè solu equipatu cù una bateria 3mAh. Un processore più ecunomicu è una visualizazione ligeramente più chjuca puderia significà un cunsumu energeticu più bassu, ma solu u tempu è e teste diceranu se u novu pruduttu pò trattà cù a batteria 700mAh in Galaxy S21 seguite. I dui telefoni sò dotati di carica rapida 25W via USB PD, carica wireless 15W è carica wireless inversa 4,5W. 

Galaxy Dunque, u S22 hà una visualizazione megliu ma più chjuca, prestazioni più altu, fotocamere migliori, una custruzzione più premium è un supportu allargatu per l'aghjurnamenti di u software cà Galaxy S21. Ma pò ancu esse carattarizatu da una vita di bateria più corta.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.