Chiudi annunziu

À propositu di i telefoni Galaxy S22, Galaxy S22 + a Galaxy S22 Ultra e pasticchi Galaxy Tab S8, Galaxy Tab S8+ è Galaxy Tab S8 Ultra hè dopu à l'avvenimentu di ieri Galaxy Tuttu nantu à Unpacked 2022 hè cunnisciutu (ancu se sapemu digià tuttu ciò chì hè impurtante di elli grazia à numerosi fughe). Tutti sti dispusitivi sò alimentati da u software Android 12 inseme cù a superstruttura One UI 4.1. È oghje, Samsung hà publicatu u so video nantu à a nova versione di a superstruttura.

Cum'è in u casu di a decima versione precedente di a superstruttura One UI, a versione 4.1 porta solu migliure minori. Per esempiu, u video mette in risaltu i megliurenze à l'app di càmera, cumprese l'abilità di un modu Pro per travaglià cù tutte e lenti nantu à u dispusitivu. A nova versione di l'interfaccia d'utilizatore populari aiuta ancu à aumentà a produtividade cù un calendariu intelligente è funzioni cum'è a connettività multipiattaforma è a multi-finestra in tablette. Galaxy Tab S8.

Probabilmente a più grande novità di a nova versione (chì ùn hè micca citata in u video, però) hè migliurà a funzione RAM Plus, chì avà permette à l'utilizatori di sceglie quantu RAM virtuale volenu. U video attaccatu sopra vi dicerà più dettagli nantu à One UI 4.1. Samsung liberarà una nova versione di custruzzione per i dispositi supportati in i mesi à vene.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.