Chiudi annunziu

Cù a penuria globale di cumpunenti, chì certi dicenu durà finu à a fine di l'annu, ùn serà micca faciule per Samsung per assicurà un fornimentu stabile di telefoni. Galaxy S22 à u mercatu. Sicondu un rapportu da a Corea di u Sudu, u giant tecnulugicu hà aumentatu a produzzione abbastanza significativamente in anticipazione di una alta dumanda per i so novi "ammiraglie".

Sicondu un novu rapportu da u situ coreanu The Elec, citendu SamMobile, Samsung hà aumentatu a produzzione di i telefoni Galaxy S22 da una quinta. In u tutale, si dice chì prughjettanu di pruduce 36 milioni di smartphones - 12 milioni di unità di ogni mudellu S22.

Solu u tempu dirà se Samsung riesce veramente à vende più di 30 milioni di smartphones chì pensa à pruduce. Mudelli S22 è S22+ offrenu miglioramenti significativi annantu à i so predecessori è sò relativamente assequibili paragunatu à i flagships cuncurrenti, cusì certamente truvà i so cumpratori.

mudeddu Galaxy S22 Ultra ùn avissi, invece, attirà tanti partiti ntirissanti, per via di l'altu prezzu è u fattu chì hè essenzialmente Galaxy S21 Ultra cù una "pittura" fresca è alcuni "interni" scambiati. Hè integrata stylus puderia appellu à certi fan di rock di a serie Galaxy Nota, prubabilmente ùn serà micca assai di sti persone.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.