Chiudi annunziu

U cusì chjamatu u casu Bendgate era più nantu à l'iPhone 6 Plus, in quale Apple hà utilizatu una alea d'aluminiu relativamente suave, è per via di a dimensione di u dispusitivu, hà facilitatu a curvatura. Ma ci sò ancu pasticchi Galaxy A causa di a so grandezza è u picculu grossu, a Tab 7 ùn hè micca stata posta nantu à i rosi. Ma cumu pare, questu hè un prublema Samsung in una generazione Galaxy A Tab S8 hà risoltu.

Dighjà per a custruzzione di frames mudellu Galaxy In u Flip3 è Z Fold3, a cumpagnia hà utilizatu materiali chì chjama Armor Aluminium. À l'avvenimentu Unpacked 2022, avemu ricevutu cunferma da Samsung chì a stessa suluzione hè avà aduprata da i telefoni intelligenti in a serie. Galaxy Serie S22 è tablette Galaxy Tab S8. Ancu s'ellu hà Galaxy A Tab S8 Ultra hà i frames più sottili finu à avà, per quessa, ùn deve micca disprezzà ancu a rigidità strutturale di stu mudellu. Grazie à l'usu di "aluminiu blindatu", Samsung dichjara chì a gamma Galaxy Tab S8 hè 40% menu prubabile di piegà chè Galaxy Tab S7.

In altre parolle, sè vo site Galaxy Sè accidintali à pusà u Tab S8, hè circa 40% menu prubabile di piegà sottu u vostru pesu. Ma certamente ùn testeremu micca sta dichjarazione se fossimo voi. Inseme à questi avanzamenti, Samsung hà ancu fattu alcuni passi più verdi cù u lanciu di a serie Tab S8. Cum'è a linea Galaxy I novi tablette S22 ocultanu alcuni cumpunenti chì cuntenenu plastica riciclata da e reti di pesca scartate, è fora di questu venenu ancu in un imballaggio ecologicu novu cù dimensioni in generale più chjuche cà a generazione precedente.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.