Chiudi annunziu

À u principiu di a settimana, ci sò stati rapporti nantu à l'onda, chì a cumpagnia di Facebook Meta hè cunsiderà chjude Facebook è Instagram in u vechju cuntinente per via di novi reguli di l'UE nantu à a prutezzione di dati di l'utilizatori. Tuttavia, hà avà esce cù una dichjarazione chì ùn avia mai cunsideratu una cosa cusì.

A grande publicità chì circundava a pussibile partenza di Meta da l'Europa hà furzatu a cumpagnia à emette una dichjarazione chì pò esse riassuntu cum'è "avemu stati malintende". In questu, Meta hà dichjaratu chì ùn avia micca intenzione di lascià l'Europa è chì ùn avia micca minacciatu di chjude i so servizii chjave cum'è Facebook è Instagram. Hà nutatu chì avia "identificatu un risicu cummerciale assuciatu cù l'incertezza chì circundava u trasferimentu internaziunale di dati".

"A trasmissione internaziunale di dati hè u fundamentu di l'ecunumia glubale è sustene parechji servizii chì sò essenziali per a nostra vita di ogni ghjornu. L'imprese in tutte l'industrii anu bisognu di regule chjaru è glubale per a prutezzione à longu andà di i flussi di dati transatlantici ". Meta hà dettu ancu.

Vale a pena ricurdà chì Meta hè avà affruntatu una causa in u Regnu Unitu per più di 2,3 miliardi di lire (pocu menu di 67 miliardi di corone). L'accusazione dice chì Facebook hà abusatu di a so pusizioni dominante di u mercatu prufittendu di l'accessu à e dati persunali di decine di milioni di i so utilizatori. A cumpagnia hà ancu affruntà una caduta di più di $ 200 miliardi in u so valore di u mercatu, chì hè accadutu dopu avè infurmatu risultati per l'ultimu trimestre di l'annu passatu è una prospettiva per u primu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.