Chiudi annunziu

Malgradu l'usu di hardware simili, Samsung hà una linea Galaxy S22 hà sappiutu migliurà a qualità di e foto. A bona nutizia hè chì queste migliure ùn sò micca limitate à l'app nativa Photos. U giant coreanu hà cuntinuatu à travaglià cù i giganti suciali per aiutà l'utilizatori à publicà e migliori foto è video direttamente attraversu Instagram, Snapchat è TikTok.

Samsung hà revelatu chì e funzioni native di a camera di serie Galaxy E caratteristiche di u S22 cum'è AI Autofocus, Modu Notte, Portrait Video è Super HDR funzionanu direttamente in app populari Instagram, TikTok è Snapchat. Questu significa chì ùn avete micca prima di piglià ritratti o video cù l'app foto nativa è poi trasfirìlli à l'app. Inoltre, una lente telephoto 3x pò esse usata in queste applicazioni.

Questa ùn hè micca a prima volta chì Samsung hà assuciatu cù i sviluppatori di app per migliurà a qualità di l'imaghjini è i video di i so telefoni quandu sò usati cù app di terzu. p.e. à u to turnu Galaxy S10 u fabricatore coreanu hà assuciatu cù Instagram per permette à l'utilizatori di carica direttamente l'imaghjini da l'app foto nativa in Instagram Stories.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.