Chiudi annunziu

Novi appiicazioni interessanti sò aghjuntu à a tenda Google Play ogni ghjornu. Selezziemu per voi quelli chì pensemu chì ùn deve certamente micca mancà. Chì cunsiglii avemu per voi oghje ?

Schermu Negru: schermu video off

U nostru primu cunsigliu per oghje hè Black Screen: video screen off. Questa hè una "app" simplice ma utile chì vi permette di ghjucà è arregistrà video, ascolta podcasts o piglià selfie cù u screnu off, chì vi aiuterà à salvà a bateria in i dispositi cù display AMOLED è OLED. L'app hè gratuita è cuntene acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Scrolling Icons Live Wallpaper

Scrolling Icons Live Wallpaper hè una app unica di carta da parati in diretta chì usa set di icone per u vostru wallpaper. L'icone ùn sò micca incluse in l'applicazione, avete bisognu di scaricà alcune in anticipu (pudemu ricumandemu, per esempiu tytu, tytu, tytu o tytu). L'applicazione vi permette di aghjustà a dimensione di l'icone o a so trasparenza / opacità è saturazione, cambià i culori di fondo è applicà un gradiente di culore simplice, cambià a velocità di l'icone di scorrimentu in u screnu in casa, aghjustate FPS per un equilibriu trà a vita di a batteria è visuale liscia. , o rinfriscà automaticamente u wallpaper ogni ghjornu. L'app hè gratuita è cuntene acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Strumenti FF

Un altru cunsigliu serà utile per quelli chì ghjucanu à u battle royale hit Garena Free Fire. L'applicazione FF Tools li aiuterà à ottimisà è accelerà u ghjocu. Prumette, frà altre cose, ottimisazione di a memoria operativa, riduzzione di lags è ping, o diverse ottimisazioni di u ghjocu, cum'è u cuntrollu di a sensibilità di l'arme. L'app hè gratuita è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

Leggendi di Runeterra

Stancu di Hearthstone è cercate una alternativa? Allora prova definitivamente Legends of Runeterra. U ghjocu offre un gameplay dinamicamente cambiante, induve u successu hè definitu da e vostre cumpetenze, micca da a furtuna, decine di carte di campioni, ognuna cù una meccanica di ghjocu diversa ispirata da l'abilità originale di League of Legends, o sinergie di carte uniche. U ghjocu hè liberu è cuntene compra in-app.

Scaricate nantu à Google Play

anime

L'ultimu suggerimentu d'oghje hè ancu un ghjocu, vale à dì l'action RPG AnimA. U titulu ispiratu da i migliori "diavoli" di u passatu attrae una grafica assai bona, un ambiente di fantasia scura captivante, azzione rapida o più di 40 livelli è 10+ livelli secreti unichi. U ghjocu hè liberu di ghjucà è cuntene publicità è acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.