Chiudi annunziu

Dopu avè lanciatu Expert RAW pro Galaxy S21 Ultra in nuvembre di l'annu passatu, Samsung pensa à furnisce sta applicazione ancu à i so altri dispositi. Sicondu un postu nantu à u foru ufficiale di a cumpagnia, l'applicazione Expert RAW serà dispunibule per più dispositi da u 25 di ferraghju. Galaxy. Hè quandu l'app hà da passà ancu da a versione beta à a so versione stabile. 

U post di u foru ùn hà dettu nunda di specificu nantu à quali telefoni Samsung utteneranu l'app Expert RAW, ma hà specificatu chì solu i pruprietarii di mudelli di punta high-end ponu aspittà. In casu ùn site micca familiarizatu, l'app Expert RAW di Samsung dà à l'utilizatori un cuntrollu tutale di a camera di u dispusitivu, chì finu à avà puderia esse solu. Galaxy S21 Ultra.

applicazione

Avà, sicuru, hè ancu cuntatu Galaxy S22 Ultra, in ogni modu, a cumpagnia puderia estenderà u supportu à tutta a serie S22 è scaccià almenu u Z Fold3, chì face parte di a cartera superiore di a marca. Ma nè Z Flip3 nè Z da u ghjocu Galaxy S20 Ultra è Galaxy Nota 20 Ultra. Chì avissi a arrivare, per esempiu, à tali a Galaxy A72 hè piuttostu improbabile.

Shooting in Expert RAW offre una gamma dinamica più larga, chì vi permette di catturà assai di più, da e zone scure à i punti culminanti truvati in una sola scena. Diverse funzioni supplementari permettenu di piglià l'imaghjini più brillanti è più puliti ancu in cundizioni di poca luce, mentre chì e funzioni di cuntrollu manuale (ISO, velocità di l'otturatore, EV, focus manuale, bilanciu biancu, etc.) permettenu di cuntrullà direttamente a camera cum'è avete bisognu. . I ritratti sò allora salvati in i formati JPEG è RAW, cù u formatu RAW chì pò esse vistu è editatu cù l'ultime app o software DNG.

Scaricate l'app da Galaxy Store

U più lettu d'oghje

.