Chiudi annunziu

Wordle hè un ghjocu di parolle basatu in u web sviluppatu da Josh Wardle in quale i ghjucatori provanu à indovinà una parolla di cinque lettere in sei tentativi. Nunda di più, nunda di menu. Allora chì hà fattu u ghjocu cusì populari? Probabilmente per via di u cuncettu simplice è u fattu chì pudete ghjucà in ogni mumentu, in ogni locu è senza installazione. 

Dittu chistu, u Wordle originale ùn hè micca una app, per quessa ùn truverete micca in Google Play o l'App Store. Se un titulu simili si trova quì, hè solu un clone di l'uriginale. Pudete truvà Wordle in u web, cusì in u navigatore web chì utilizate. Ùn importa micca u dispositivu chì si trova, sia un smartphone, tableta o desktop. 

Pudete ghjucà à Wordle quì

Pudete ghjucà a versione ceca di Wordle quì

Pudete ghjucà a versione ceca cù diacritiche quì

Reguli di u ghjocu 

U puntu di u ghjocu hè chì dopu ogni tentativu di indovinà una parolla di cinque cifre, riceverete feedback in forma di piastrelle culurite chì vi informanu chì lettere sò in a pusizione curretta (verde), chì sò in altre pusizioni di a parolla guessed. (giallu), è chì ùn si prisentanu micca in a parolla (grisgia). Inoltre, u teclatu affissatu à u fondu di u screnu mostra tutte e lettere usate è inutilizate, chì sò distinti quì da un culore grisgiu chjaru. 

A parolla guess, chì hè a stessa per tutti, hè generata solu una volta à ghjornu. È questu hè a magia. Ghjucate per 5 minuti è hè finita, di novu finu à u ghjornu dopu. Per questu, raccoglie punteggi secondu u vostru successu. Tuttavia, avete solu sei tentativi di indovinà. Se ùn ti piace micca u fattu chì u ghjocu hè dispunibule solu attraversu un navigatore web, pudete facilmente aghjunghje à u vostru desktop. Quì sottu truverete struzzioni per Google Chrome è Safari, però, se utilizate un altru navigatore, a prucedura hè assai simile (se utilizate a traduzzione automatica, disattivallu per e pagine Wordle). 

Cumu aghjunghje Wordle à u desktop di u vostru dispositivu cù Androidin: 

  • Aprite Google Chrome nant'à u vostru dispusitivu, vi carica sta pagina è cliccate quì. 
  • In cima à diritta sceglite l'icona di trè punti. 
  • Sceglite un'offerta quì Aghjunghjite à u desktop. 
  • Allora pudete rinominà u rappresentante. sceglie Add è cunfirmà cù u menu di u listessu nome.

Cumu aghjunghje Wordle à u vostru desktop iPhone o iPad: 

  • Aprite Safari nant'à u vostru iPhone o iPad, voi vi carica sta pagina cliccate quì. 
  • Selezziunate l'icona di sparte falà à mezu. 
  • Scorri quì sottu è sceglite un menu Aghjunghjite à u desktop.

U New York Times è cum'è una app

Wordle hè statu acquistatu da u New York Times, è cum'è avete capitu, sta acquisizione da una grande cumpagnia ùn pò micca bona per u futuru di Wordle. Certi attori ponu avè persu l'accessu à e so stats cum'è u risultatu di sta mossa, ma s'è vo avete principiatu, questu ùn deve esse un prublema per voi. Ci hè piuttostu teme chì a struttura free-to-play serà rimpiazzata da un paywall, ma per avà pudemu sperà chì u NYT ùn vole micca fà soldi à ogni costu da un cuncettu cusì limitatu di cinque minuti di ghjocu.

Se salvate Wordle in u vostru scrittore, uttene una applicazione web cumplettamente funziunale in quale, fora di u titulu chjamatu, pudete ancu ghjucà Sudoku o risolve i cruciverbi. Ci hè un totale di 7 ghjochi più. U NYT, cù certi, offre ancu a so propria applicazione, chì pudete digià truvà in Google Play o l'App Store è cusì pò esse stallatu in u vostru dispositivu. 

Scaricate The New York Times Crossword da Google Play

Scaricate The New York Times Crossword da l'App Store

U più lettu d'oghje

.