Chiudi annunziu

L'ultimu rapportu di Canalys (via The Elec), chì tratta di a ricerca di u mercatu, porta una nutizia positiva per i smartphones plegabili. Frà altre cose, dichjara chì e spedizioni di dispusitivi pieghevoli duveranu più di 30 milioni di pezzi in i prossimi dui anni. Di sicuru, u so più grande fabricatore, vale à dì Samsung, pigliarà a parte principale di sta torta. 

Sicondu a previsione, i spedizioni di smartphones plegabili sò previsti per aumentà da 2% annu annantu à i prossimi 53 anni. Per mette numeri più precisi, e spedizioni aumenteranu da 8,9 milioni di unità l'annu passatu (2021) à 31,85 milioni di unità in 2024.

I dispositi pieghevoli anu cuntatu u 2021% di e spedizioni totali di smartphone in 0,65 

Dopu chì Samsung abbandunò a linea l'annu passatu Galaxy Nota, hà nutatu i so telefoni pieghevoli, questu hè Galaxy Da Fold3 a Galaxy Da Flip3, un grande aumentu di a dumanda. Questu era di sicuru perchè a cumpagnia equilibrava idealmente tutte e funzioni necessarie è pruducia tali telefuni plegabili chì riescenu successu à guadagnà a fiducia di e masse per esse aduprate cum'è un dispositivu di ogni ghjornu.

Sicondu l'ultimi numeri, u voluminu globale di spedizioni di smartphone in 2021 era di 1,35 miliardi di unità, di quale 0,65% hè per i dispositi plegabili. Sò previsti novi telefoni plegabili Galaxy Da Flip4 è Galaxy Da Fold4, seranu liberati in qualchì tempu questu veranu. Hè ancu presumitu chì altre cumpagnie, cum'è Huawei, OPPO è Motorola, presentanu e so nutizie à a mità di l'annu, per alimentà un pocu u successu di Samsung. Ma hè evidenti chì Samsung hà a più longa sperienza cù i dispositi plegabili, da quale hà ancu prufittu. Hè unu di i primi pruduttori à lancià smartphones plegabili in una scala cusì grande. Stu vantaghju di u primu mutore assicura chì cuntinuerà à duminà stu mercatu lucrativu.

A quistione resta, di sicuru, quandu è s'ellu si uniscenu ancu à stu carrughju Apple. Puderia chjaramente agite i numeri dati. Ma per ellu, quelli esistenti ùn sò micca interessanti, è per quessa sempre aspetta per vene cù a so suluzione solu quandu hè sicuru di successu. Altri sò abbastanza bè à preparà i clienti potenziali per ellu. Più nantu à s'ellu hè u tempu per u primu plegamentu iPhone, leghjite in un articulu separatu.

U più lettu d'oghje

.