Chiudi annunziu

S'è vo avete mai avutu una foto marcata da ombre scure o riflessioni di vetru, Samsung hà ghjuntu cù una suluzione rapida è faciule. Dentru a superstruttura Unu UI 4.1 nantu à i telefoni novi di serie Galaxy S22 vale à dì, hà aghjurnatu a funzione Object Eraser, chì avà permette di risolve l'inconveniences citati cù una sola clic di un buttone.

L'Object Eraser perfezionatu illuminarà automaticamente e zone scure è scure in a foto cù una semplice pressa di un buttone, o pudete tuccà direttamente nantu à l'ombra per una cancellazione più precisa. In listessu modu, una pressa di un altru buttone pò caccià i riflessi in u vetru. Ùn hè micca chjaru à questu tempu se altri telefoni utteneranu sta funzione Galaxy, in ogni modu, si pò assume.

 

A funzione Object Eraser hà debuttatu nantu à i smartphones di punta di l'annu passatu Galaxy S21 è Samsung hà migliuratu dapoi. Hè un strumentu di intelligenza artificiale chì permette à l'utilizatori di ritruvà e so ritratti senza assai sforzu. Avà pò ancu cumpete megliu cù Magic Eraser di Google, chì hè esclusivu à a 6a generazione Pixel.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.