Chiudi annunziu

In l'ultimi dui anni, i caricatori sò spariti da l'imballu di a maiò parte di i telefoni intelligenti di punta di parechji fabricatori. Avà u stessu passa ancu cù i tablette, postu chì Samsung hà cessatu di spedite u caricatore cù una gamma sana di pasticchi. Galaxy Tab S8. 

Cunsigliu Galaxy U S21 hè a prima serie di smartphone di Samsung à vene senza un adattatore di carica in l'imballu di u produttu. A cumpagnia cusì seguita a decisione di Apple, chì per a so linea di telefoni iPhone 12 hà eliminatu l'adattatore da u pacchettu in uttrovi. A cumpagnia americana hà ancu pigliatu in modu adattatu per a so mossa, cumpresu da i ranchi di a cumpagnia sudcoreana. Tuttavia, tuttu hè tornatu à ella cum'è un boomerang dopu, perchè hà fattu esattamente u listessu passu.

Cum'è una ghjustificazione chì Apple, Samsung è altre cumpagnie per alleggerà l'imballa di i so prudutti, hè di solitu chì, in più di pruvà à esse megliu per l'ambiente (imballu più chjucu = menu CO2, imballaggio leaner = menu e-waste), a maiò parte di a ghjente hà digià un caricatore compatible. in casa in ogni modu. Sia da un altru telefunu, tableta o ancu un urdinatore. Chì ci hè di u fattu chì un adattatore ùn hè micca abbastanza è chì di u fattu chì forsi ùn hè micca cusì putente. Se l'utilizatore vole, pò cumprà un novu adattatore in ogni mumentu. È ciò chì circa u fattu chì questu aumenta i so costi di compra è u so passu ùn aiutarà micca l'ambiente o a riduzzione di l'accumulazione di rifiuti.

Iè cù a Pen, ma micca veramente cù l'adattatore 

Quandu si guarda u situ web cecu di Samsung è cliccate quì per novi tablette Galaxy Tab S8, pudete vede ciò chì hè inclusu in u so imballaggio. Di sicuru, fora di a tavuletta stessu, truverete ancu un cable di dati, una agulla per a bandeja di a carta SIM / SD, ancu una S Pen, ma l'adattatore di carica ùn si trova micca. A cumpagnia seguita cusì a tendenza chì hà stabilitu Apple è ella u seguita. Allora micca solu cù i telefoni, ma cù novi pasticchi, ùn riceverete più un adattatore. L'intera serie supporta a carica di 45W, quandu duvete ghjunghje à 100% di a capacità di a bateria in 80 minuti.

Hè paradossale chì i Apple, chì hà iniziatu a tendenza di alluminà l'imballu, furnisce sempre l'adattatore per i so tablette iPad. Ch'ella sia u mudellu più prezzu o l'iPad Pro più caru. Allora a so mossa riguardava solu i telefoni iPhone, Quandu l'adattatore ùn hè più inclusu ancu cù a serie di l'iPhone 13. Ma ciò chì ùn hè micca, pò esse, è certamenti ùn deve esse sperà chì l'adattatori in l'imballu di l'iPads deve esse cun noi per un bellu pezzu. Samsung era solu un pocu più veloce in questu passu.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.