Chiudi annunziu

E rete di a 5a generazione sò in forte crescita per circa un annu è mezu. Avà, a cumpagnia di analisi mobile Opensignal hà publicatu un rapportu chì descrive cumu 5G hà cambiatu a velocità di dati mobili è l'aumenta quasi in u mondu.

A velocità di e dati mobili hà cuminciatu à aumentà in u mondu cum'è più persone anu accessu à e rete 5G, chì offrenu velocità più veloci è una latenza più bassa. Sicondu u rapportu sopra, a Corea di u Sud, a Norvegia, i Paesi Bassi, u Canada è a Svezia anu beneficiatu u più.carsaltà. In u primu paese chjamatu, prima di u lanciu di e rete di nova generazione (in u 1u trimestre di u 2019 per esse precisu), a velocità media di scaricamentu di dati mobili era 52,4 MB / s, grazia à 5G hè avà 129,7 MB / s. In Norvegia, a velocità media di scaricamentu hè aumentata da 48,2 MB/s à 78,1 MB/s, in Olanda da 42,4 MB/s à 76,5 MB/s, in Canada da 42,5 à 64,1 MB/s in Švýcarsku da 35,2 MB/s a 62 MB/s.

Per paragunà - in a Repubblica Ceca prima di l'intruduzioni di 5G, a velocità media di scaricamentu era 31,5 MB / s, avà hè 42,7 MB / s, è secondu a tavola Opensignal, simu in un locu 17th assai rispettabile (fora di 100). ). L'Afghanistan hà finitu l'ultimu cù 2 MB/s prima è avà 2,8 MB/s. Ùn hè micca senza interessu chì una putenza tecnologica cusì cum'è l'USA hà finitu peghju chè noi in questu sensu - hè 30th cù i precedenti 21,3 MB / s è l'attuale 37 MB / s.

5G

Di sicuru, i numeri citati sopra ùn significanu micca chì a tecnulugia 5G hè digià finalizata o chì a cunnessione hè a stessa in ogni locu. In fatti, hè sempre in a so infanzia è migliurà cù u tempu, cum'è e rete 4G anu fattu prima. Attualmente, quasi tutti i servizii 5G utilizanu versioni iniziali di u standard 5G, chì hè chjamatu Release 15. Ogni pochi anni, u 3GPP (u corpu di standardi principali in u campu) coordina a creazione di e tecnulugia novi chì l'operatori mobili ponu aduprà per migliurà i so clienti. 'esperienza di cunnessione.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.