Chiudi annunziu

Samsung hè u più grande fabricatore di smartphone in u mondu. Sicondu e dati di parechje cumpagnie analitiche, hà speditu quasi 300 milioni di unità di i so smartphones à u mercatu solu l'annu passatu. Cum'è pudete imaginà, per pruduce più di un quartu di miliardi di dispusitivi à l'annu richiede una reta di produzzione veramente grande. 

A cumpagnia hà fabbriche in parechji paesi di u mondu. Tuttavia, ùn importa micca veramente da quale mudellu vene u vostru mudellu, perchè Samsung mantene un standard di qualità uniforme in tutte e so fabbriche.

I stabilimenti di fabricazione di a cumpagnia 

Cina 

Pensate chì a maiò parte di i telefoni Galaxy hè fattu in Cina. Dopu tuttu, hè u "centru di pruduzzione" per u mondu sanu. Hè ancu un locu induve Apple fabrica a maiò parte di i so iPhones per ùn dì chì l'OEM chinesi sò ghjunti à duminà u mercatu di smartphone. Ma in realtà, Samsung hà chjusu a so ultima fabbrica di smartphone in Cina assai tempu fà. Dapoi u 2019, nisun telefuninu hè statu fabbricatu quì. Nanzu, ci eranu duie fabbriche quì, ma cum'è a quota di mercatu di Samsung in Cina hè cascata sottu à 1%, a produzzione hè stata ridutta gradualmente.

Samsung-China-Office

Vietnam 

I dui stabilimenti di fabricazione vietnamita sò situati in a pruvincia di Thai Nguyen, è pruducenu micca solu smartphones, ma ancu tablette è dispositivi wearable. Inoltre, a cumpagnia pensa à aghjunghje una altra fabbrica à queste piante per aumentà ancu a so pruduzzione di fabricazione, chì attualmente hè di 120 milioni di unità annu. A maiò parte di e spedizioni glubale di Samsung, cumprese quelle per i mercati cum'è l'America di u Nordu è l'Europa, venenu da Vietnam. 

samsung-vietnam

India 

L'India ùn hè micca solu a casa di a più grande fabbrica di telefuninu Samsung, ma hè ancu a più grande unità di fabricazione di telefuninu in u mondu. Almenu secondu a so capacità di pruduzzione. Samsung hà annunziatu in 2017 chì invistiscia $ 620 milioni per duppià a produzzione lucale è hà inauguratu una fabbrica in Noida in u statu indianu di Uttar Pradesh un annu dopu. A capacità di pruduzzione di sta fabbrica solu hè avà 120 milioni di unità annu. 

indie-samusng-720x508

Tuttavia, una grande parte di a pruduzzione hè destinata à u mercatu lucale. L'ultimu hè unu di i più lucrativi per Samsung. A causa di l'impurtazioni di l'impurtazioni in u paese, Samsung hà bisognu di produzzione lucale per cumpete in modu efficace cù i so rivali à u prezzu ghjustu. A cumpagnia fabrica ancu a so serie di telefoni quì Galaxy M a Galaxy A. Tuttavia, Samsung pò ancu esportà smartphones fatti quì à i mercati in Europa, Africa è Asia Occidentale.

Corea di u Sudu 

Di sicuru, Samsung opera ancu i so stabilimenti di fabricazione in u so paese d'origine di Corea di u Sud. A maiò parte di i cumpunenti chì riceve da e so cumpagnie sorelle sò ancu fabbricati quì. Tuttavia, a so fabbrica locale di smartphones conta menu di deci per centu di e spedizioni glubale. I dispusitivi fabbricati quì sò dunque logicamente destinati principalmente à u mercatu lucale. 

Corea del Sud samsung-gumi-campus-720x479

Brasile 

A pianta di produzzione brasiliana hè stata stabilita in 1999. Più di 6 000 impiegati travaglianu in a fabbrica da induve Samsung furnisce i so smartphones in tutta l'America Latina. Cù alti tassi d'impurtazioni quì, a fabricazione lucale permette à Samsung di offre i so prudutti in u paese à un prezzu competitivu. 

brasilia-fabrica

Indonesia 

A cumpagnia hà decisu di inizià a produzzione di smartphones in stu paese solu pocu tempu. A fabbrica hà apertu in u 2015 è hà una capacità di pruduzzione di circa "solu" unità 800 annu. Tuttavia, questu hè abbastanza capacità per Samsung per risponde almenu a dumanda lucali. 

samsung-indonesia-720x419

Cumu cambianu e priorità di fabricazione di Samsung 

U mercatu di smartphones hà cambiatu significativamente in l'ultimi deci anni. I pruduttori di smartphone chinesi sò diventati assai competitivi in ​​tutti i segmenti di u mercatu. Samsung stessu hà dunque avutu à adattà, perchè hè sottumessu di più è più pressione. Questu hà ancu purtatu à un cambiamentu di priorità di produzzione. In 2019, a cumpagnia hà lanciatu u so primu smartphone ODM, u mudellu Galaxy A6s. Stu dispusitivu hè statu fabbricatu da un terzu è solu per u mercatu cinese. Infatti, a suluzione ODM permette à a cumpagnia di aumentà i marghjini nantu à i dispositi assequibili. Avà hè previstu di spedinu 60 milioni di smartphones ODM à i mercati di u mondu in un futuru vicinu.

Induve sò fatti i telefoni Samsung originali? 

Ci sò cuncepzioni sbagliate nantu à i telefoni Samsung "genuine" basati nantu à u paese di fabricazione, è a quantità di misinformazione in Internet certamenti ùn aiuta micca. Bastamente, tutti i telefoni Samsung fabbricati in e fabbriche di a cumpagnia o in i so cumpagni ODM sò veramente genuini. Ùn importa micca se a fabbrica hè in Corea di u Sudu o in Brasile. Un smartphone fattu in una fabbrica in Vietnam ùn hè micca megliu cà un fattu in Indonesia.

Questu hè chì queste fabbriche sò veramente solu assemblee i dispositi. Tutti ricevenu i stessi cumpunenti è seguitanu i stessi prucessi di fabricazione è di qualità. Allora ùn avete micca da preoccupassi s'ellu u vostru telefunu Samsung hè veru o micca basatu annantu à induve hè statu fabbricatu. A menu chì ùn hè un falsu evidenti chì dice "Samsang" o qualcosa simili à u spinu. Ma questu hè un prublema completamente diversu. 

U più lettu d'oghje

.