Chiudi annunziu

Mudelli Galaxy U S22 è S22+ sò dispunibuli per pre-ordine finu à u 10 di marzu, quandu a vendita forte di queste novità di a serie di punta di Samsung principia u ghjornu stessu. Mentre sta generazione di smartphones s'assumiglia assai à l'annu passatu, presenta alcune migliorie chì vale a pena nutà. È quì hè una lista di i più grandi. 

Camera principale 50MPx è integrazione di e rete suciale

Per mudelli Galaxy In u S22 è S22 +, Samsung hà aumentatu u numeru di megapixel di a camera primaria grandangolo, abbastanza drasticamente cunsiderendu chì a camera principale di a serie. Galaxy S hà dapoi a liberazione di u mudellu Galaxy S9 in 2018 risoluzione massima 12 MPx. Mudelli Galaxy Allora l'S22 è S22+ finiscinu stu mudellu di ripetizione annuale è saltanu à 50 MPx cù PDAF è OIS.

Samsung hà andatu un passu più luntanu è hà integratu i so Modi Super Resolution è Night in Snapchat, Instagram è TikTok. In novu, questu hè un affare abbastanza grande. Questa interoperabilità trà a camera è l'applicazioni di e social media permetterà à l'utilizatori di catturà è sparte filmati di qualità megliu direttamente da e rispettive app senza avè da catturà in un altru titulu è poi caricallu.

chipset 4nm 

Ùn ci hè micca scunnisciutu u fattu chì u chipset Exynos hè abbastanza cuntruversu. In u casu di u mercatu europeu, ancu i mudelli cumprati in a Repubblica Ceca riceveranu stu chipset propiu di Samsung, chì hè fattu cù tecnulugia 4nm, chì ùn pò micca (ma pò) ghjunghje à a prestazione di u Snapdragon 8 Gen 1, chì pò (ma) ancu ùn pò micca) scaldà più è chì pò (ma ùn deve ancu) sorprenderà. Sicondu i testi, ùn pare micca assai, ma l'Exynos 2200 hè u primu à utilizà un processore graficu AMD è prumette ciò chì nimu pò fà. Inoltre, puderia furnisce un rendimentu ancu più altu se Samsung hà sempre spaziu per una ottimisazione ulteriore prima di liberà u dispusitivu. Hè una migliione annantu à a generazione precedente in ogni modu.

Armure d'aluminium 

Samsung nantu à u novu quadru d'aluminiu Galaxy Ella hà parlatu di l'S22 / S22 + Armor Aluminium cum'è un quadru più resistente à i scratch, è era ghjustu. Hè ancu definitu pare quasi impussibile di piegà sti mudelli di telefuni, chì significa chì a gamma Galaxy U S22 hè unu di i più durable di sta cartera Samsung high-end finu à avà. Cunsigliu Galaxy Tuttavia, a Tab S8 usa u stessu materiale Armor Aluminium è u fabricatore dichjara chì si curva 40% menu cà a Tab SXNUMX. Galaxy Tab S7. Ùn significa micca chì Galaxy L'S22 è S22+ offrenu a listessa migliione di 40% annantu à a serie Galaxy S21, ma sò definitivamente megliu. È dopu ci hè Gorilla Glass Victus +.

Mostra Galaxy S22 + 

Ancu s'è tù Galaxy U S22 conserva u listessu livellu di luminosità cum'è u so predecessore (1300 nits), cù u mudellu Plus una mellura chjara. Galaxy U S22 + hà un display AMOLED 6,6X dinamicu di 2 "chì pò ghjunghje à una luminosità massima di 1750 nits (in modu di luminosità automatica), u listessu cum'è u mudellu Ultra. Galaxy Sia S22 sia S22 + utilizanu ancu una nova tecnulugia di software chjamata Vision Booster. I livelli di luminosità sò una cosa, ma mantene a precisione di u culore à i so diversi livelli hè un altru. È questu hè esattamente ciò chì sta tecnulugia cura quì.

45 W di carica 

Un'altra similitudine chì Galaxy U S22 + sparte cù u mudellu Ultra, ma micca cù u mudellu di basa Galaxy S22, hè una carica super rapida di 45W. Questu hè u primu smartphone Galaxy S Plus, chì offre più di 25W di carica, anche se nè Galaxy S22, nè Galaxy U S22 + ùn vene cù alcuna versione di l'adattatore di putenza in a scatula. I clienti chì s Galaxy U S22 + hà ancu cumprà un caricatore 45W, di sicuru vi vede un aumentu di a velocità di carica, ma deve esse nutatu chì a diffarenza pò esse micca cusì grande cum'è certi aspettanu. A ghjudicà da e teste, a tecnulugia di ricarica rapida 45W ùn porta micca una grande mellura annantu à a 25W cum'è sperata.

Quattru aghjurnamenti Androidua cinque anni di patch di sicurità 

Inseme à un numeru di Galaxy S22 a cumpagnia hà ancu annunziatu chì pensa à liberà quattru aghjurnamenti di u sistema operatore Android è cinque anni di patch di sicurezza per mudelli di smartphone selezziunati Galaxy. Di sicuru, ci sò ancu mudelli nantu à sta lista Galaxy S22 è S22+. Se Samsung seguita à quella prumessa, è ùn vedemu nisuna ragione perchè ùn averia micca, i clienti puderanu avè Galaxy S22 / S22 + a capacità di utilizà sti telefoni cunfortu per almenu quattru à cinque anni dopu a so liberazione.

Unu UI 4.1 

È infine, ci hè una UI. Galaxy L'S22 è S22+ venenu cù One UI 4.1, chì porta alcune caratteristiche interessanti cum'è a capacità di persunalizà quantu RAM virtuale vulete nantu à u dispusitivu, a capacità di utilizà tutti i trè lenti primari di càmera in u modu Pro, è uni pochi di altre persunalizazione. funziunalità è widgets. In più di queste caratteristiche specifiche per One UI 4.1, avemu da mintuvà l'ambiente stessu. Ùn hè micca perfettu, ma hè sempre quì Galaxy l'ecosistema abbastanza diversu è hè unu di i mutivi per chì i fan di Samsung amanu i so smartphones. Questu hè ancu grazia à l'ambiente DeX o a cumunicazione cù l'urdinatori Windows.

U più lettu d'oghje

.