Chiudi annunziu

U mudellu più altu di a gamma Samsung Galaxy S22, vale à dì S22 Ultra, apparsu in a prova nantu à a fotografia mobile di u situ web specializatu DxOMark. Se pensavate ch'ellu hà colpitu u bulu quì, andemu à deludevi. U telefunu hà puntuatu 131 punti in a prova, cum'è a cumpagnia "flagship" di l'annu passatu Oppo Find X3 Pro, è hè abbastanza luntanu da i primi ranghi. A 13a pusizioni appartene à ellu.

Cuminciamu cù i prufessi prima. DxOMark lode Galaxy S22 Ultra per un equilibriu biancu piacevule è un culore fedele in tutte e cundizioni. Grazie à a so larga gamma dinamica, u smartphone mantene ancu una bona esposizione in a maiò parte di e scene. Inoltre, u novu Ultra hà ricevutu elogi per u so effettu bokeh simulatu in modu naturali in ritratti di ritratti, mantenendu belli culori è esposizione à tutti i paràmetri di zoom, autofocus veloce è liscia in i video, una bona stabilizazione video in muvimentu è una bona esposizione è una larga gamma dinamica in video brillanti. luci è interni.

In quantu à i negativi, sicondu DxOMark, u S22 Ultra hà un autofocus relativamente lento per e foto, induve hè superatu in questa zona, per esempiu, l'Oppo Find X3 Pro sopra citatu. U situ web hà ancu indicatu a nitidezza inconsistente trà i frames di video quandu a camera si move durante a filmazione, soprattuttu in cundizioni di poca luce.

Hè da nutà chì DxOMark hà pruvatu a variante S22 Ultra cù u chip Exynos 2200, chì serà vendutu in Europa, Africa, Asia Sud-Ovest è Mediu Oriente. U situ web pruvarà ancu a variante cù u chipset Snapdragon 8 Gen 1, chì serà dispunibule in u Nordu è Sudamerica o in Cina, per esempiu. Mentre puderia pare chì ùn ci sarà micca differenza trà e duie varianti in questu sensu, postu chì anu i stessi sensori nantu à u fronte è u spinu, i dui chipsets anu prucessori d'imaghjini diffirenti chì ponu avè diversi algoritmi di imaging è software di fotografia computazionale. I sensori identici ponu dunque in fine di pruduce diverse foto.

Per a completezza, aghjustemu chì u ranking DxOMark hè attualmente guidatu da u novu "flagship" di a cumpagnia Huawei P50 Pro cù punti 144, seguita da Xiaomi Mi 11 Ultra cù punti 143, è i primi trè di i migliori attualmente. fotomobiles hè arrotondatu da u Huawei Mate 40 Pro + cù 139 punti. Apple iPhone 13 Pro (Max) hè quartu. Pudete vede tuttu u ranking quì.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.