Chiudi annunziu

L'annu passatu, Samsung hà tornatu u numeru unu in u mercatu globale di TV, per a sedicesima volta in una fila. Stu successu hè a prova di cumu u giant coreanu (è micca solu) hè innuvatu constantemente è satisface i bisogni di i clienti in questa zona.

L'annu passatu, a parte di Samsung in u mercatu globale di TV era di 19,8%, secondu a cumpagnia di ricerca è analisi Omdia. In l'ultimi cinque anni, Samsung hà pruvatu à aumentà a vendita di i so TV premium, chì hè stata aiutata da a serie TV QLED. Dapoi u so lanciu in 2017, Samsung hà speditu 26 milioni di unità. L'annu passatu, u giant coreanu hà speditu 9,43 milioni di sti televisioni (in 2020 era 7,79 milioni, in 2019 5,32 milioni, in 2018 2,6 milioni è in 2017 menu di un milione).

 

Samsung hè diventatu u numeru unu in u mercatu globale di TV per a prima volta in u 2006 cù a so TV di Bordeaux. In 2009, a cumpagnia hà introduttu una linea di TV LED, dui anni dopu hà lanciatu i so primi TV intelligenti, è in 2018 u so primu TV 8K QLED. L'annu passatu, Samsung hà ancu introduttu u so primu Neo QLED (Mini-LED) TV è TV cù tecnulugia Micro LED. À u CES di questu annu, hà presentatu u so primu TV QD (QD-OLED) à u publicu, chì supera a qualità di l'imaghjini di i TV OLED regulari è riduce u risicu di burn-in. Infine, Samsung hà ancu lanciatu diverse TV di stile di vita cum'è The Frame, The Serif o The Terrace per adattà à i bisogni è i gusti di i cunsumatori.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.