Chiudi annunziu

In l'ultimi quattru anni, Samsung hà sguassatu parechje caratteristiche hardware preferite da i fan da i so telefoni, cumprese u jack 3,5mm, u portu infrared, u slot per a carta microSD, è ancu hà cessatu di bundling chargers with its flagship models. Quist'annu, u giant coreanu puderia perde un altru vantaghju annantu à l'iPhone.

Sicondu u situ web coreanu blog.naver.com, chì cita u servitore SamMobile, a prossima generazione di iPhones avarà 8 GB di RAM. Hè quantu Samsung offre in i so novi flagships Galaxy S22, Galaxy S22 + i Galaxy S22 Ultra. Apple digià l'annu passatu paragunatu à Samsung, offriva una capacità più alta di memoria interna (globalmente finu à 1 TB, ma Samsung in u nostru paese 1 TB per a gamma. Galaxy u S22 ùn offre micca), è se u rapportu di u situ hè vera, i smartphones di u giant coreanu ùn anu micca un vantaghju di memoria annantu à l'iPhone.

Dapoi qualchì tempu, Samsung hà copiatu e pratiche cattivi d'Apple è sguassate i so telefoni di alcune funzioni di hardware preziosi, assai à u dispiaciu di parechji fan. Per d 'altra banda, a cumpagnia hà fattu miglioramenti significativi in ​​u software in l'ultimi anni, soprattuttu da a liberazione di One UI. Inoltre, avà offre finu à quattru anni di aghjurnamenti di u sistema per i so dispositi high-end.

U più lettu d'oghje

.