Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Samsung hà preparatu grandi sconti nantu à i telefoni intelligenti è l'orologi intelligenti selezziunati per questa settimana solu. U flagship di l'annu passatu hè u più scontu Galaxy S21 +, ma i prezzi sò ancu calati per i mudelli mid-range ancu per a quarta generazione di orologi Galaxy Watch. Sconti validi solu finu à u luni u 28 di ferraghju. In più di tutti i telefoni, uttene una garanzia estesa gratuita per 3 anni in Mobil Emergency.

Samsung_galaxys21_plus

Grazie à a premiere di i novi flagships di Samsung, i mudelli di l'annu passatu sò avà significativamente più prezzu. Per esempiu Galaxy S21 + hè attualmente dispunibule solu per 19 CZK (originariamente 27 CZK), chì hè u prezzu più bassu per quale u telefunu hè statu mai offertu. Significativamente più prezzu hè populari Galaxy S20FE, chì dopu avè inseritu u codice "SLEVA1000" in a cestera, pudete cumprà per solu 10 CZK (originariamente 13 CZK). È ancu merita attenzione Galaxy M52 5G scontu à 8 CZK (originariamente 10 CZK).

Ma Samsung hà lanciatu sconti ancu più grandi nantu à l'ultima generazione Galaxy Watch, induve pudete aduprà una cumminazione di trè sconti - un scontu direttu, un codice di scontu è un avvenimentu di scambiu. Sò soprattuttu vantaghji Galaxy Watch4 Classic (46 mm), perchè hè basatu solu nantu à 5 CZK (normalmente 9 CZK). Quandu Watch4 LTE classicu u scontu hè ancu più altu è possu esse u vostru 6 CZK (normalmente 11 CZK).

Pudete truvà tutti i prudutti Samsung scontati quì

1520_794_Samsung_galaxywatch4 classicu_neru

U più lettu d'oghje

.