Chiudi annunziu

telefonu Samsung Galaxy A23 hè di novu un pocu più vicinu à a so introduzione. Hè statu listatu nantu à u situ web ufficiale di Samsung per u mercatu russu pocu tempu dopu avè statu certificatu da l'urganizazione Bluetooth SIG.

Sicondu a pagina di supportu chì Samsung hà lanciatu nantu à u so situ web ufficiale russu, porta Galaxy A23 nome in codice SM-A235F è supporta a funzione dual-SIM.

Sicondu e filtrazioni dispunibili, u smartphone di gamma media inferiore avarà un display LCD IPS 6,6-inch cù risoluzione FHD + è una tacca a goccia, un chipset Snapdragon 680 4G, almenu 4 GB di RAM, una camera quadru cù una risoluzione di 50, 5. , 2 è 2 MPx, nantu à lettore di impronte digitali situatu à u latu, jack 3,5 mm, batteria cù una capacità di 5000 mAh, dimensioni 165,4 x 77 x 8,5 mm è deve esse alimentatu da u software Android 12 cù superstruttura Unu UI 4.0. Deve esse ancu in una versione cù supportu per e rete 5G.

Leaks precedenti anu insinuatu chì Galaxy L'A23 serà presentatu in April, ma per via di a lista in u situ web di Samsung russu è l'acquistu di certificazione Bluetooth, puderia esse ancu prima. In quantu à a versione 5G, serà lanciata in l'estiu.

U più lettu d'oghje

.