Chiudi annunziu

Samsung hà travagliatu duramente per acquistà clienti per a so divisione di fonderia dapoi qualchì tempu. A fabricazione di chips per l'imprese chì ùn anu micca e so propie facilità di fabricazione hè un affari assai lucrativu. Tuttavia, hè ancu assai cumplicatu. Inoltre, i pruduttori di chip sò avà sottumessi à una pressione enorme per via di a crisa globale di chip in corso. S'ellu ùn sò micca capaci di risponde à i bisogni di i clienti, per via di un rendimentu di chip insufficiente o di prublemi di tecnulugia, l'ordine pò esse spustatu in altrò. È Qualcomm hà avà fattu solu questu.

Sicondu u situ coreanu The Elec, citendu SamMobile, Qualcomm hà decisu di avè i so chips 3nm "next-gen" fabbricati da u so più grande competitore in u campu, TSMC, invece di Samsung. U mutivu hè dettu di esse prublemi più longu cù u rendiment di patatine fritte in e fabbriche di u giant coreanu.

U situ web cita ancu in u so rapportu chì Qualcomm hà fattu un accordu cù TSMC per pruduce una certa quantità di u chip 4nm Snapdragon 8 Gen 1, chì alimenta, frà altri cose, una serie di Galaxy S22, anche se a fonderia di Samsung hè stata prima scelta cum'è u solu fabricatore di stu chipset. Era digià speculatu à a fine di l'annu passatu chì Qualcomm cunsidereghja una tale mossa.

I prublemi di rendimentu di Samsung sò più chì preoccupanti - sicondu i rapporti anecdotici, u rendimentu di u chip Snapdragon 8 Gen 1 pruduciutu à a Samsung Foundry hè solu 35%. Questu significa chì da 100 unità prudutte, 65 sò difettu. À u so propiu chip Exynos 2200 u rendiment hè presuntamente ancu più bassu. Samsung certamente senterà a perdita di un tali cuntrattu, è pare chì ùn hè micca l'unicu - prima, a cumpagnia Nvidia duvia passà da u giant coreanu, è ancu à TSMC, cù u so chip graficu 7nm.

Samsung duveria principià a fabricazione di chips 3nm questu annu. Dighjà à a fine di l'annu prima di l'ultimu annu, ci sò stati rapporti chì intende spende 116 miliardi di dollari (circa 2,5 trilioni di corone) in l'anni à vene per aumentà l'efficienza in u campu di a pruduzzione di chip in modu di cumpete megliu cù TSMC. In ogni casu, pare chì stu sforzu ùn hè micca ancu u fruttu desideratu.

U più lettu d'oghje

.