Chiudi annunziu

Circate un modu per aumentà a vostra produtividade persunale o di u travagliu, ma ùn sapete da induve principià? Nisunu prublema. Avemu 5 per voi androidapplicazioni chì vi aiuterà in questa direzzione.

TickTick - Lista da fà

U nostru primu cunsigliu di produtividade hè TickTick - To Do List. Hè una app "da fà" chì vi aiuta à urganizà u vostru travagliu. Permette, per esempiu, l'integrazione cù una applicazione di calendariu, aghjunghjendu i travaglii via e-mail, sincronizà i travaglii in tutti i vostri dispositi, l'urdinamentu cù l'etichette, sparte e liste di compiti cù altre persone, è offre ancu widgets per un accessu rapidu à i travaglii, un compitu recurrente. funzione o sincronizzazione nuvola. L'app hè gratuita è include un menu di applicazioni in-app.

Scaricate nantu à Google Play

ProofHub: App di Gestione di Prughjetti è Cullaburazione

Un altru suggerimentu oghje hè ProofHub: App di Gestione di Prughjetti è Cullaburazione. Hè una applicazione di gestione di prughjettu è di cullaburazione chì vi permette di seguità tutte e attività è attività chì voi è a vostra squadra eseguite in u prucessu di sviluppu di u prugettu, è assicura ancu chì stà in cumunicazione constante cù l'altri. Per aumentà a produtividade di u travagliu, un strumentu assai utile hè prupostu cum'è una prova gratuita di 14 ghjorni, poi offre una scelta di dui piani di abbonamentu pagatu - basic (Essenziale), chì costa $ 45 per mese (circa 970 curone), è "ultimu" ( Ultimate Control), chì vene per $ 89 à u mese (circa CZK 1) è chì ùn hà micca restrizioni à u numeru di prughjetti (è furnisce parechje funzioni avanzate supplementari).

Scaricate nantu à Google Play

RescueTime

Circate un strumentu chì permette di seguità u tempu passatu nantu à u vostru telefunu è tutte l'attività nantu à questu? Allora pruvate definitivamente l'applicazione RescueTime, grazia à quale puderà gestisce in modu efficace u tempu passatu in questu modu. L'applicazione hè pruposta in a forma di un abbunamentu pagatu, chì principia da 9 dollars per mese (menu di 200 curone), ma prima di questu pò esse pruvatu gratuitamente cum'è parte di una prova.

Scaricate nantu à Google Play

Chjassu

Avete prublemi cù a cuncentrazione è vulete aumentà in modu ghjucatu? Allora l'app Forest hè quì per aiutà vi cuncentrate megliu piantendu arburi. L'app hè gratuita è cuntene publicità è offre acquisti in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Pushbullet

U nostru ultimu suggerimentu per aumentà a produtividade hè l'applicazione Pushbullet, chì vi permette di mandà è riceve messaggi SMS da u vostru urdinatore, risponde à i missaghji da parechji "chat" populari cum'è WhatsApp o Messenger, vede in u vostru PC notificazioni da u vostru telefunu, cumprese chjama è in l'ultimu ma micca menu, sparte facilmente ligami è fugliali trà i vostri dispositi o cù l'amichi. L'app hè gratuita è include un menu di applicazioni in-app.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.