Chiudi annunziu

L'ultimi è attualmente ancu i più putenti smartphones da Samsung, vale à dì a serie Galaxy S22, anu parechje specificazioni impressiunanti. Per d 'altra banda, ci hè qualcosa chì micca ogni utilizatore necessariamente piace. Semu, sicuru, parlendu di l'opzione mancante per espansione a memoria interna. Samsung sapi questu è hè avà pruvatu à affruntà. 

Per quessa, a cumpagnia sudcoreana hà introduttu i so novi unità flash chì ponu esse facilmente cunnessi à smartphones, tablette, laptops è computer desktop è almacenà e dati nantu à elli in u modu di solitu, movendu i fugliali da un dispositivu à l'altru. L'unità flash USB Type-C sò dispunibuli in versioni 64GB, 128GB è 256GB è presentanu chips flash NAND proprietarii di Samsung cù connettività USB 3.2 Gen 1 (retrocompatibile cù USB 2.0).

U fabricatore prumetti ancu una velocità di lettura sequenziale di finu à 400 MB / s per i novi dischi. Hè abbastanza veloce per trasfiriri rapidamente centinaie di imaghjini 4K / 8K o fugliali video in seconde. E dimensioni di e unità sò assai compacti, postu chì ogni dispusitivu hè solu 33,7 x 15,9 x 6,4 mm è pesa solu 3,4 g.

U corpu stessu hè ancu impermeable (72 ore à una prufundità di 1 m), resistente à scossa, magnetizazione, temperature alte è bassu (0 °C à 60 °C in u funziunamentu, -10 °C à 70 °C senza operazione) è i raghji X (per esempiu, quandu verificate in l'aeroportu), perchè ùn avete micca troppu preoccupatu di a sicurità di i vostri dati. Samsung offre ancu una garanzia di cinque anni nantu à questi dispositi di almacenamento. I prezzi è a dispunibilità per i diversi mercati ùn sò ancu cunnisciuti.

U più lettu d'oghje

.