Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Xiaomi hà preparatu sconti interessanti nantu à trè di i so telefoni per l'ultima settimana di ferraghju. Questi ùn sò micca solu mudelli, postu chì tutti i trè sò trà i smartphones più venduti da Xiaomi. È i sconti ùn sò micca chjuchi, in quasi tutti i casi, salverà parechji millai di corone.

I mudelli di gamma media populari sò più economici, ma u Redmi 9C di basa hè ancu ghjuntu in l'azzione. U più grande scontu mai cascatu nantu à u popular Xiaomi 11T, induve u prezzu di duie varianti (128GB è 256GB) hè cascatu da 3 mila corone. U Xiaomi 11 lite 5G in a nova edizione hè ancu significativamente scontu. Ma a prumuzione hè valida solu finu à u luni 28 di ferraghju.

1520_794 Xiaomi_11T

A bona nutizia hè chì uttene una garanzia estesa di 3 anni per tutti i quattru telefoni sopra citati in Mobil Emergency gratuitamente. È se vende u vostru telefunu esistente mentre cumprà un novu Xiaomi, u so prezzu di compra aumenterà da 15% è puderete ancu aduprà u serviziu. Cumprate, vendite, rimborsate, grazia à quale, per esempiu, u Xiaomi 11T pò custà solu CZK 281 per mese. Di sicuru, ci hè ancu a pussibilità di cumprà u telefunu in rates senza alcuna crescita.

U più lettu d'oghje

.