Chiudi annunziu

Dapoi u lanciu di a bracciale fitness Samsung Galaxy Fit2 hè stata annantu à u mercatu per un annu è mezu dighjà, è i so patroni prubabilmente cuminciaru à pensà chì u giant coreanu hà finitu cù u so supportu di software. In ogni casu, à a sorpresa di tutti, a cumpagnia hà cuminciatu à liberà una nova aghjurnazione per stu dispusitivu ieri, chì porta parechje innovazioni utili.

A prima novità hè a capacità di cuntrullà a camera di u telefunu cù a bracciale. Questa funzione hè stata prima dispunibule nantu à un watch Galaxy Watch Active2 è hà fattu parte di a linea dapoi Galaxy Watch. Hè da esse aghjuntu à questu puntu chì sta funzione richiede un smartphone Galaxy in corsa Androidper 7.0 è più altu. Inoltre, a nova aghjurnazione aghjusta a capacità di vede un missaghju di ricusazione di a chjama nantu à a pantalla principale, è una funzione di cunti di corda di salta hè stata ancu aghjunta.

 

Altrimenti, l'aghjurnamentu porta a versione di firmware R220XXU1AVB8, hà una dimensione di circa 2,16 MB è hè attualmente distribuitu in India. Duverebbe sparghje in altri paesi in i ghjorni o settimane à vene. L'aghjurnamentu hè veramente sorprendente perchè da a liberazione di l'ultima aghjurnazione per Galaxy Fit2 hè stata quasi un annu.

U più lettu d'oghje

.