Chiudi annunziu

Oppo hà presentatu u so novu flagship Find X5. Attrae, frà altre cose, un disignu attraente, una camera posteriore d'alta qualità è una carica veloce è wireless.

Oppo Find X5 hè statu equipatu da u fabricatore cù un display OLED curvatu cù una diagonale di 6,55 inch, risoluzione FHD +, una freccia di rinfrescante di 120 Hz è una luminosità massima di 1300 nits, un retro di vetru cù un finitu matte, un chipset Snapdragon 888. è 8 GB di funziunamentu è 256 GB di memoria interna.

A camera, chì si trova in un modulu di forma trapezoidale, chì dà à a volta un certu caratteru, hè triplu è cù una risuluzione di 50, 13 è 50 MPx, u principale hè custruitu nantu à u sensor Sony IMX766, hà una apertura di f. / 1.8, stabilizazione ottica di l'imaghjini è PDAF omnidirezionale, u sicondu serve cum'è teleobiettivo cù una apertura di f / 2.4 è un zoom otticu 2x, è u terzu hè un "largu angulu" cù una apertura di f / 2.2, un angolo. di vista di 110 ° è PDAF omnidirezionale. U telefuninu vanta un prucessore di l'imaghjini MariSilicon X, chì, tra l'altri cose, prumetti l'elaborazione di dati RAW in tempu reale o video di notte d'alta qualità in risoluzione 4K. A camera frontale hà una risoluzione di 32 MPx.

L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u display, parlanti stereo è NFC, è ci hè ancu supportu per e rete 5G. A batteria hà una capacità di 4800 mAh è supporta 80W wired, 30W fast wireless è 10W reverse wireless charging. U sistema operatore hè Android 12 cù a superstruttura ColorOS 12.1. L'Oppo Find X5 serà dispunibule in biancu è neru è deve esse in vendita u mese prossimu. "Atterrà" in Auropa cù un prezzu di 1 euro (circa 000 curone).

U più lettu d'oghje

.