Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A vendita di u primu mudellu da a gamma prevista di i telefuni Samsung di punta principia stu venneri Galaxy S22. U fabricatore danese PanzerGlass hè digià cumplettamente preparatu per tutti i mudelli di sta nova serie è offre una gamma innovativa di prudutti di l'api imballaggio compostable PanzerGlass, occhiali cù supportu di lettore di impronte digitali in u display o cù una copertina HardCase durable.

 Imballaggio novu PanzerGlass biodégradable offre una prutezzione di u telefuninu sottile è stylish chì ùn solu prutege bè u dispusitivu, ma ancu mantene a so magrezza. U casu assorbe perfettamente i scossa è à u stessu tempu furnisce accessu à tutte e funzioni impurtanti. PanzerGlass Biodegradable hè fattu di plastica bio-basata è hè 100% compostable. A copertina pruteghja cusì micca solu u telefunu, ma ancu u nostru pianeta. PanzerGlass Biodegradable supporta ancu a carica wireless è hà una ligera crescita intornu à a camera per una prutezzione perfetta di l'assemblea di a camera. 

Imballaggio PanzerGlass HardCase per a serie Samsung Galaxy U S22 porta una cumminazione di prutezzione massima è à u stessu tempu u disignu unicu di u telefunu si distingue. Grazie à a doppia certificazione Military Standard, pudete sempre cuntà u fattu chì u telefunu serà sicuru ancu durante l'usu pisanti. U casu hè fattu di un solidu solidu trasparente è un quadru di TPU suave, chì impedisce l'ingiallimentu antiesteticu. Inoltre, a superficia di l'imballu hè rivestita da un trattamentu antibacterial speciale chì distrugge tutti i batteri in 24 ore di cuntattu. In più di l'alta resistenza, l'imballu hè ancu igienicu.

PanzerGlass in vetru temperatu per a serie Samsung Galaxy I S22 sò rinfurzati da a tecnulugia Microfrattura +, chì aumenta da 33% di a so resistenza di punta è più di 33% di resistenza di vetru cum'è tali paragunatu à i vetri destinati à i mudelli di l'annu passatu. À u listessu tempu, i vetri supportanu cumplettamente u lettore di impronte digitali ultrasoniche in u display di u telefunu è sò ancu rivestiti cù un trattamentu antibacterial speciale. Cusì, l'utilizatore ùn deve micca preoccupatu di perde a capacità di sbloccare cunfortu u telefuninu appliendu u vetru o ùn pò micca cunfirmà u pagamentu in l'applicazione bancaria. Per u funziunamentu currettu è veloce di u lettore di impronte digitali, hè necessariu di seguità a prucedura completa di installazione di vetru di u fabricatore, cumprese a calibrazione di l'impronta digitale. I vetri per i mudelli S22 è S22+ anu un ligame in tutta a superficia, grazia à questu, a funziunalità 100% è a cumpatibilità sò assicurati senza u "puntu di silicone in a visualizazione. I vetri protettivi per u S22 Ultra anu un ligame di bordu per via di a visualizazione curva. 

Novi accessori protettivi PanzerGlass per a gamma Samsung Galaxy U S22 hè digià in vendita à u prezzu di CZK 699, secondu u mudellu sceltu.

Pudete cumprà prudutti PanzerGlass quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.