Chiudi annunziu

Ciò chì ùn sapete micca hè chì, in più di chips di smartphone, Qualcomm fabrica ancu (o più bè cuncepisce è fabrica) chips per i dispositi purtati. Cù l'ultimi tali chipsets, chì eranu Snapdragon Wear 4100 è 4100+, in ogni modu, hè ghjuntu qualchì tempu fà, in particulare in a mità di 2020. Avà hà penetratu l'etere. informace, chì a cumpagnia travaglia nantu à i successori di i chips citati.

Sicondu u situ di solitu ben infurmatu WinFuture, citatu da SamMobile, Qualcomm sviluppa chips Snapdragon "next-gen". Wear 5100 è 5100+. Tutti dui sò da esse custruitu nantu à u prucessu di fabricazione 4nm di Samsung. In questu cuntestu, vi ricurdemu chì u chipset Exynos W920, chì alimenta u watch Galaxy Watch4, hè fabricatu cù un prucessu 5nm è hè perfettamente ottimizzatu per u rendiment di u sistema Wear OS. U sistema puderia dunque eseguisce ancu più efficacemente nantu à i novi chip Qualcomm.

U situ web aghjunghje chì Snapdragon Wear U 5100 è 5100+ utilizanu i stessi nuclei di processore 53 GHz ARM Cortex-A1,7 cum'è truvati in i so predecessori, per quessa, ùn aspittemu micca grandi miglioramenti in a putenza di trasfurmazioni. In ogni casu, duvemu aspittà un rendimentu notevolmente megliu in u campu di gràfiche - i novi chipsets si dicenu esse equipati di un chip Adreno 720 cù una freccia di clock di 700 MHz, chì hè significativamente più veloce di a GPU Adreno 504 cù una frequenza di 320 MHz. , chì i vechji chipsets usanu.

Sicondu u situ web, a variante "plus" serà più compacta è, grazia à a prisenza di u coprocessore QCC5100, puderia ancu esse più efficienza energetica. À questu puntu, ùn hè micca cunnisciutu quandu i novi chipsets seranu intrudutti o ciò chì i dispositi portabili anu da pudè.

U più lettu d'oghje

.